#1
Je gebruikt te vaak. Ketamine staat er om bekend dat het snel tolerantie opbouwt en het is zeer slecht voor o.a. je blaas en maag. Het is vanaf achter een beeldscherm lastig te zeggen wat er echt met je aan de hand is, daarvoor moet je naar de huisarts en evt doorverwijzing.
Wat andere mensen zeggen over je drugsgebruik zou ik links laten liggen.
Wat andere mensen zeggen over je drugsgebruik zou ik links laten liggen.