#1
Ketamine stapelt, je kunt dus steeds kleine doseringen nemen en zo alle plateaus ontdekken. Door steeds kleine doseringen te nemen wordt je ook niet in een keer overweldigd door een effect dat je misschien niet fijn of te heftig vindt.
Wat ik me dan afvraag... (stel..de werkingsduur is 1 uur) je wil een hoog plateau bereiken met kleine lijntjes van 30mg om de 20min, dit doe je dan 3x in een uur, als je dan vervolgens na dat uur bijsnuift om de 20min zijn de eerste lijntjes stap voor stap aan het uitwerken toch? Zodat je eigenlijk niet een hoog plateau kan bereiken? Of werkt dit zo niet?Ketamine stapelt, je kunt dus steeds kleine doseringen nemen en zo alle plateaus ontdekken. Door steeds kleine doseringen te nemen wordt je ook niet in een keer overweldigd door een effect dat je misschien niet fijn of te heftig vindt.
Daar heb je zeker gelijk in. Als je echt een hoog plateau wilt bereiken zul je hogere doses en kortere intervallen moeten aanhouden. Echter is dit TS zijn eerste keer en zal hij daarom zelfs met de dosis en interval die jij geeft een subjectief sterk effect kunnen bereikenWat ik me dan afvraag... (stel..de werkingsduur is 1 uur) je wil een hoog plateau bereiken met kleine lijntjes van 30mg om de 20min, dit doe je dan 3x in een uur, als je dan vervolgens na dat uur bijsnuift om de 20min zijn de eerste lijntjes stap voor stap aan het uitwerken toch? Zodat je eigenlijk niet een hoog plateau kan bereiken? Of werkt dit zo niet?
Dank voor je info, heb er zelf ook wat aanDaar heb je zeker gelijk in. Als je echt een hoog plateau wilt bereiken zul je hogere doses en kortere intervallen moeten aanhouden. Echter is dit TS zijn eerste keer en zal hij daarom zelfs met de dosis en interval die jij geeft een subjectief sterk effect kunnen bereiken
Vergeet de ketamine niet fijn te maken, anders doet het pijn aan je neus. Pure ketamine bestaat uit kleine staafjes, blokjes (als een zoutkorrel) of een mix daarvan. Het is dus geen fijn poeder.Ik wil dit weekend dus bij een goede beste vriend voor de allereerste keer ketamine gaan. Nu was mijn vraag daarom ook, hebben mensen tips voor mij? Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, stel ik deze vraag alvast als voorbereiding.
Of met de achterkant van een lepel op het dichte zakje duwen. Werkt beter en sneller als met een aansteker en maakt het spul nog kleiner en fijner.Een paar keer met een aansteker op het (dichte) zakje keta rammen is voldoende om het tot poeder te stampen.
Dankjewel! Ja, ik doe het in een vertrouwde omgeving bij een hele goede vriend.Voor de eerste keer zou ik het aanraden om het in een rustige en vertrouwde omgeving te doen. Puur om te ervaren hoe het is, en wat het met je doet. Geniet er van!
Ja. Denk aan je dosering. Het is géén coke. Neem veel kleinere dosissen.Ik wil dit weekend dus bij een goede beste vriend voor de allereerste keer ketamine gaan. Nu was mijn vraag daarom ook, hebben mensen tips voor mij? Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, stel ik deze vraag alvast als voorbereiding.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."