Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAankomend weekend eerste keer ketamine

Aankomend weekend eerste keer ketamine

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamine stapelt, je kunt dus steeds kleine doseringen nemen en zo alle plateaus ontdekken. Door steeds kleine doseringen te nemen wordt je ook niet in een keer overweldigd door een effect dat je misschien niet fijn of te heftig vindt.
S
SebastiaannLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil dit weekend dus bij een goede beste vriend voor de allereerste keer ketamine gaan. Nu was mijn vraag daarom ook, hebben mensen tips voor mij? Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, stel ik deze vraag alvast als voorbereiding.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zorg dat je ligt of zit 😁.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Ketamine stapelt, je kunt dus steeds kleine doseringen nemen en zo alle plateaus ontdekken. Door steeds kleine doseringen te nemen wordt je ook niet in een keer overweldigd door een effect dat je misschien niet fijn of te heftig vindt.
Klik om te vergroten...
Wat ik me dan afvraag... (stel..de werkingsduur is 1 uur) je wil een hoog plateau bereiken met kleine lijntjes van 30mg om de 20min, dit doe je dan 3x in een uur, als je dan vervolgens na dat uur bijsnuift om de 20min zijn de eerste lijntjes stap voor stap aan het uitwerken toch? Zodat je eigenlijk niet een hoog plateau kan bereiken? Of werkt dit zo niet?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Wat ik me dan afvraag... (stel..de werkingsduur is 1 uur) je wil een hoog plateau bereiken met kleine lijntjes van 30mg om de 20min, dit doe je dan 3x in een uur, als je dan vervolgens na dat uur bijsnuift om de 20min zijn de eerste lijntjes stap voor stap aan het uitwerken toch? Zodat je eigenlijk niet een hoog plateau kan bereiken? Of werkt dit zo niet?
Klik om te vergroten...
Daar heb je zeker gelijk in. Als je echt een hoog plateau wilt bereiken zul je hogere doses en kortere intervallen moeten aanhouden. Echter is dit TS zijn eerste keer en zal hij daarom zelfs met de dosis en interval die jij geeft een subjectief sterk effect kunnen bereiken
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Daar heb je zeker gelijk in. Als je echt een hoog plateau wilt bereiken zul je hogere doses en kortere intervallen moeten aanhouden. Echter is dit TS zijn eerste keer en zal hij daarom zelfs met de dosis en interval die jij geeft een subjectief sterk effect kunnen bereiken
Klik om te vergroten...
Dank voor je info, heb er zelf ook wat aan :hand1:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sebastiaann zei:
Ik wil dit weekend dus bij een goede beste vriend voor de allereerste keer ketamine gaan. Nu was mijn vraag daarom ook, hebben mensen tips voor mij? Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, stel ik deze vraag alvast als voorbereiding.
Klik om te vergroten...
Vergeet de ketamine niet fijn te maken, anders doet het pijn aan je neus. Pure ketamine bestaat uit kleine staafjes, blokjes (als een zoutkorrel) of een mix daarvan. Het is dus geen fijn poeder.

Een paar keer met een aansteker op het (dichte) zakje keta rammen is voldoende om het tot poeder te stampen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Een paar keer met een aansteker op het (dichte) zakje keta rammen is voldoende om het tot poeder te stampen.
Klik om te vergroten...
Of met de achterkant van een lepel op het dichte zakje duwen. Werkt beter en sneller als met een aansteker en maakt het spul nog kleiner en fijner.
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor de eerste keer zou ik het aanraden om het in een rustige en vertrouwde omgeving te doen. Puur om te ervaren hoe het is, en wat het met je doet. Geniet er van!
S
SebastiaannLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spatsen zei:
Voor de eerste keer zou ik het aanraden om het in een rustige en vertrouwde omgeving te doen. Puur om te ervaren hoe het is, en wat het met je doet. Geniet er van!
Klik om te vergroten...
Dankjewel! Ja, ik doe het in een vertrouwde omgeving bij een hele goede vriend.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sebastiaann zei:
Ik wil dit weekend dus bij een goede beste vriend voor de allereerste keer ketamine gaan. Nu was mijn vraag daarom ook, hebben mensen tips voor mij? Aangezien ik dit topic nog niet voorbij heb zien komen, stel ik deze vraag alvast als voorbereiding.
Klik om te vergroten...
Ja. Denk aan je dosering. Het is géén coke. Neem veel kleinere dosissen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."