#1
Ok, het zit zo.
Ik ben nou iets langer dan een jaar gestopt met dagelijks blowen. Na een ongeveer een half jaar begon ik te merken dat er veel dingen uit het verleden weer omhoog kwamen. Er kwam veel op me af in 1x. Vooral gevoelens, gevoelens bij bepaalde herinneringen etc. Dit wordt maar meer en meer. Het lijkt alsof ik dingen uit het verleden teveel meeneem, het geen plek kan of misschien wel wil geven terwijl ik weet dat het beter is voor mezelf. Ik blijf teveel in het verleden hangen. Als ik denk aan bepaalde personen, momenten of herinneringen wordt ik vaak gewoon emotioneel onderhand dan voel ik mn ogen al. Of het nou mooie of slechte herinneringen zijn. Ook is er laatst weer wat gebeurd wat al eerder is gebeurd en ook dit speelt een hele hele grote rol. Ik ben nou bijna 18 en het wordt tijd dat het anders gaat. Ik loop nu met mn rug richting de toekomst en mn gezicht richting het verleden. Ik wil me kunnen omdraaien, gezicht naar de toekomst gericht en met een strakke blik die kant op doorlopen en niet meer hoeven te kijken. Dit lukt me niet. Misschien wil ik het wel niet loslaten dat zou ook nog kunnen maar toch wil ik het ook weer wel omdat ik weet dat het beter voor me is. Vooral bij bepaalde personen. Wat ik de laatste tijd doe is vooral veel drinken, ook doordeweeks, om maar gewoon ff in het nú te blijven en nergens aan te denken. Maar das natuurlijk helemaaal de goede manier niet. Lang verhaal blabla, DIT is wat ik van plan ben:
Ik wil me met één andere vriend van me gaan wagen aan de mescaline. 1gram en ieder de helft, 500mg. Waarom mescaline? Ik weet het niet. Het spreekt me aan. Iets in mij zegt dat dit voor mij het juiste middel is. Wat ik wil bereiken is het volgende:
Ik wil boven mezelf uitstijgen, ik wil in mn hoofd zitten. Ik wil het verleden laten spelen en omhoog halen. Ik wil het terug zien, meemaken, voelen wat ik erbij voelde. Het mag me zo gek worden als dat het nodig is. Mescaline heeft zover ik weet een zachte goede aard dat is opzich fijn maar het mag ook heel streng. Het mag me laten janken, schreeuwen en tot waanzin drijven als dit nodig is. Wat ik hiermee wil bereiken is dat ik het verleden achter me kan laten, het een plek heeft waar het niet weer omhoog komt. Dit zal vast niet in 1x gelukt zijn maar ik wil minimaal een paar stappen in de goede richting maken. Ook weet ik dat het bij mescaline niet allemaal vanzelf gaat maar dat je zelf de tijd moet nemen om het in de richting te sturen waar je het wil zoeken.
Mijn belangerijkste vraag is: Gebruik ik wel het goede middel?
Ja:Heb ik de juiste verwachtingen, kan mescaline hier goed aan voldoen en gebruik ik hier de juiste dosis voor?
Nee:Wat raden jullie dan aan? Alleen lsd zie ik voor dit proces/gebeuren niet zitten. Ik weet niet waarom maar iets in mij zegt dat lsd voor mij het juiste middel niet is hiervoor. Dus die valt af. Wat raden jullie aan als mescaline niet geschikt is?
Voor de mensen die het hele verhaal gelezen hebben, bedankt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee![:wink:]()
Ik ben nou iets langer dan een jaar gestopt met dagelijks blowen. Na een ongeveer een half jaar begon ik te merken dat er veel dingen uit het verleden weer omhoog kwamen. Er kwam veel op me af in 1x. Vooral gevoelens, gevoelens bij bepaalde herinneringen etc. Dit wordt maar meer en meer. Het lijkt alsof ik dingen uit het verleden teveel meeneem, het geen plek kan of misschien wel wil geven terwijl ik weet dat het beter is voor mezelf. Ik blijf teveel in het verleden hangen. Als ik denk aan bepaalde personen, momenten of herinneringen wordt ik vaak gewoon emotioneel onderhand dan voel ik mn ogen al. Of het nou mooie of slechte herinneringen zijn. Ook is er laatst weer wat gebeurd wat al eerder is gebeurd en ook dit speelt een hele hele grote rol. Ik ben nou bijna 18 en het wordt tijd dat het anders gaat. Ik loop nu met mn rug richting de toekomst en mn gezicht richting het verleden. Ik wil me kunnen omdraaien, gezicht naar de toekomst gericht en met een strakke blik die kant op doorlopen en niet meer hoeven te kijken. Dit lukt me niet. Misschien wil ik het wel niet loslaten dat zou ook nog kunnen maar toch wil ik het ook weer wel omdat ik weet dat het beter voor me is. Vooral bij bepaalde personen. Wat ik de laatste tijd doe is vooral veel drinken, ook doordeweeks, om maar gewoon ff in het nú te blijven en nergens aan te denken. Maar das natuurlijk helemaaal de goede manier niet. Lang verhaal blabla, DIT is wat ik van plan ben:
Ik wil me met één andere vriend van me gaan wagen aan de mescaline. 1gram en ieder de helft, 500mg. Waarom mescaline? Ik weet het niet. Het spreekt me aan. Iets in mij zegt dat dit voor mij het juiste middel is. Wat ik wil bereiken is het volgende:
Ik wil boven mezelf uitstijgen, ik wil in mn hoofd zitten. Ik wil het verleden laten spelen en omhoog halen. Ik wil het terug zien, meemaken, voelen wat ik erbij voelde. Het mag me zo gek worden als dat het nodig is. Mescaline heeft zover ik weet een zachte goede aard dat is opzich fijn maar het mag ook heel streng. Het mag me laten janken, schreeuwen en tot waanzin drijven als dit nodig is. Wat ik hiermee wil bereiken is dat ik het verleden achter me kan laten, het een plek heeft waar het niet weer omhoog komt. Dit zal vast niet in 1x gelukt zijn maar ik wil minimaal een paar stappen in de goede richting maken. Ook weet ik dat het bij mescaline niet allemaal vanzelf gaat maar dat je zelf de tijd moet nemen om het in de richting te sturen waar je het wil zoeken.
Mijn belangerijkste vraag is: Gebruik ik wel het goede middel?
Ja:Heb ik de juiste verwachtingen, kan mescaline hier goed aan voldoen en gebruik ik hier de juiste dosis voor?
Nee:Wat raden jullie dan aan? Alleen lsd zie ik voor dit proces/gebeuren niet zitten. Ik weet niet waarom maar iets in mij zegt dat lsd voor mij het juiste middel niet is hiervoor. Dus die valt af. Wat raden jullie aan als mescaline niet geschikt is?
Voor de mensen die het hele verhaal gelezen hebben, bedankt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hiermee
