#1
En ik heb nu enorm keelpijn en zin in een sigaret. Rookt er hier nog iemand die toch ziek is, bronchitis heeft of keelpijn heeft?
Dus je hebt al bronchitis en begint ook nog met roken? Slim joh.Elektronik zei:Als ik nu rook merk ik dat ik vaak moet hoesten, meer bronchitis heb.
Misschien ben je te druk bezig met andere dingen of heb je er andere drugs bij die de pijn onderdrukken?Elektronik zei:Als ik rook nu (dus sinds januari) doet het een beetje "pijn" in mijn longen waardoor ik moet hoesten. Als ik nou op stap ga en ik rook, voel ik hier geen sikkepit van!
Dat meen je toch niet serieus hoop ik? De dood is echt niet leeftijdsgebonden en als je gaat roken vraag je er ook wel om.Elektronik zei:En kan je doodgaan op je 16e door roken?
Elektronik zei:Als ik nou op stap ga en ik rook, voel ik hier geen sikkepit van! Kan mij iemand dit uitleggen? En kan je doodgaan op je 16e door roken?
abcd690 zei:/edit by TimKGB; hier stond de telefoon reclame
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."