Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs via post bestellen

Drugs via post bestellen

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BorrelnootLid
01-01-2024, 00:00
#1
-
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik jou stiekum 10 gr heroine stuur ...
en de politie / douna onderschept het ...

dan krijg jij niet meer dan een brief waarin staat dat het in beslag is genomen ..

meer niet

anders had ik Balkenende allang laten afzetten .....
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
De kans is kleiner dat het wordt ingenomen als het binnen Europa wordt verstuurd. Als het vanuit India moet komen of U.S. is de kans groter dat het wordt ingenomen naar mijn weten.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist, heel zeker:

Pakjes uit bosnie kan ik gewoon ontvangen, terwijl ze die uit india onderscheppen.

Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.

Ik had echter geen karrevrachten spul besteld... Ik weet neit of die uitmaakt.
B
BorrelnootLid
01-01-2024, 00:00
#5
-
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik stuurde ooit binnen Nederland een pakketje, ging er wat verkeerd, en kwam ie bij de luchtpost terecht, toe was de inhoud ook in beslag genomen... ze kijken erg streng naar poeders, en vloeistoffen, die worden sowieso eruit gefilterd en gechecked
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spor zei:
Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.
Klik om te vergroten...

Is dit de standaard reactie van politie-instanties? Enkel een verwittiging, maar geen oproeping tot 'gesprek'?

Dan is belgië alvast een stuk strenger, al is dat maar van horen zeggen. Zelf heb ik geen ervaring op dit gebied. Het belandt maar toevalligerwijze op mijn bureau...
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spor zei:
Juist, heel zeker:

Pakjes uit bosnie kan ik gewoon ontvangen, terwijl ze die uit india onderscheppen.

Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.

Ik had echter geen karrevrachten spul besteld... Ik weet neit of die uitmaakt.
Klik om te vergroten...


Dus als ik het goed begrijp word je altijd op de hoogste gesteld als er iets in beslag is genomen, wat aan jou geadresseerd is.

Je kunt natuurlijk altijd gewoon ontkennen dat je dat ergens iets besteld hebt.

Ik heb namelijk ook iets uit peru besteld, voor de 2e keer trouwens, eerste keer ging prima, maar nu heb ik na ruim 2 maanden nog niks gekregen. Maar als ze het in hier in beslag hebben genomen hadden ze me wat laten weten dan ?
H
HopeloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh, dan vraag ik me ook wat af:
hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?

Ik heb iets vaags gehoord over dat de enveloppen gescand worden op inhoud, en dat pilletjes etc. eruitgehaald worden, maar ik weet er verder niets over.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hopeloos zei:
hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?
Klik om te vergroten...
Nihil.
H
HopeloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
ExceptionalInsight zei:
Hopeloos zei:
hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?
Klik om te vergroten...
Nihil.
Klik om te vergroten...
Oke, thanks. :wink:
B
BorrelnootLid
01-01-2024, 00:00
#12
-
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
nee je hoeft je niet echt druk te maken ...

Spor heeft al 2 brieven gehad ...

1+ 1 = 2

Die is uitgepoept !!
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik wil dit dus ook doen. Alleen dan wat wiet in een envelop doen en sturen naar me vakantieadresje in Italie. Enige voorzorgmaatregelen die ik moet treffen of kan ik het zakje gewoon erin gooien klaar is kees?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
ErnstJünger zei:
Is dit de standaard reactie van politie-instanties? Enkel een verwittiging, maar geen oproeping tot 'gesprek'?
Klik om te vergroten...

Ja, voor zover ik weet wel... De brief die ik kreeg was op TNT briefpapier gedrukt, met een boodschap van de officier van justitie, ik weet dus niet eens zeker of justitie mijn naam wel heeft. Ik neem echter geen risico meer, want er stond nadrukkelijk bij dat ik moest voorkomen dat die soort pakketjes aan mij verzonden werden.

Flip Trip zei:
het goed begrijp word je altijd op de hoogste gesteld als er iets in beslag is genomen, wat aan jou geadresseerd is.

Je kunt natuurlijk altijd gewoon ontkennen dat je dat ergens iets besteld hebt.
Klik om te vergroten...

Ja, ze laten het altijd weten als ik me niet vergis...

Hopeloos zei:
Oh, dan vraag ik me ook wat af:
hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?

Ik heb iets vaags gehoord over dat de enveloppen gescand worden op inhoud, en dat pilletjes etc. eruitgehaald worden, maar ik weet er verder niets over.
Klik om te vergroten...

Erg kleine kans. Dat enveloppen worden gescanned binnen nederland is bullshit, misschien als ze HELE goede reden hebben om een envelop open te maken dat ze het doen, maar voor de rest is het gewoon post net als al die andere 100000 brieven die ze per dag verwerken.

lysergine25 zei:
nee je hoeft je niet echt druk te maken ...

Spor heeft al 2 brieven gehad ...

1+ 1 = 2

Die is uitgepoept !!
Klik om te vergroten...

Die snap ik ff niet ?
Er 1 pakketje uit india onderschept, mn post uit bosnie komt altijd gewoon aan...

Ik bestel gewoon neits meer uit india, klaar
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Albino zei:
Ik wil dit dus ook doen. Alleen dan wat wiet in een envelop doen en sturen naar me vakantieadresje in Italie. Enige voorzorgmaatregelen die ik moet treffen of kan ik het zakje gewoon erin gooien klaar is kees?
Klik om te vergroten...

Als het gaat om je vakantiedosis wiet mee te brengen naar Italië zou ik het gewoon mee op reis nemen.
Binnen Europa heb je nergens enige controle.
Misschien enig voorbehoud als je met et vliegtuig gaat. En dan nog.........
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#17
ErnstJünger zei:
Albino zei:
Ik wil dit dus ook doen. Alleen dan wat wiet in een envelop doen en sturen naar me vakantieadresje in Italie. Enige voorzorgmaatregelen die ik moet treffen of kan ik het zakje gewoon erin gooien klaar is kees?
Klik om te vergroten...

Als het gaat om je vakantiedosis wiet mee te brengen naar Italië zou ik het gewoon mee op reis nemen.
Binnen Europa heb je nergens enige controle.
Misschien enig voorbehoud als je met et vliegtuig gaat. En dan nog.........
Klik om te vergroten...


Lol in welke wereld leef jij? of beter gezegd hoe vaak ga jij over de grens, oke de kans dat je gecontroleerd wordt is vrij klein, maar ik ben al vaak genoeg gecontroleerd door de kut duitsers, vorige keer haalden ze heel me auto uit elkaar en zaten ze wat aan me kloten te voelen. Me wiet hadden ze gevonden, gelukkig niet de 2 gram mescaline die ik ook bij me had :hearteyes: .
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
plaats een (buiten)brievenbus in een woonwijk waar je niet woont, en stuur daar je post naartoe :wink: natuurlijk wel een leegstaand huis waarvan je weet dat er de komende weken niemand gaat wonen.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flip Trip zei:
Lol in welke wereld leef jij? of beter gezegd hoe vaak ga jij over de grens, oke de kans dat je gecontroleerd wordt is vrij klein, maar ik ben al vaak genoeg gecontroleerd door de kut duitsers, vorige keer haalden ze heel me auto uit elkaar en zaten ze wat aan me kloten te voelen. Me wiet hadden ze gevonden, gelukkig niet de 2 gram mescaline die ik ook bij me had :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat we andere werelden behuizen, alswel uit twee verschillende landen gekomen.
Ik rijd al meer dan 10 jaar Europa door en ben nog geen enkele keer tegengehouden voor dergelijke controle.
Het verschil is dat jij met een Nederlandse nummerplaat rondtoert en ik met een belgische.

Dat is nu eenmaal het stigma dat Nederlanders dragen onder naburige politiediensten, vanwege hun gedoogbeleid etc.
B
BorrelnootLid
01-01-2024, 00:00
#20
-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."