#1
-
Spor zei:Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.
Spor zei:Juist, heel zeker:
Pakjes uit bosnie kan ik gewoon ontvangen, terwijl ze die uit india onderscheppen.
Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.
Ik had echter geen karrevrachten spul besteld... Ik weet neit of die uitmaakt.
Nihil.Hopeloos zei:hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?
Oke, thanks.ExceptionalInsight zei:Nihil.Hopeloos zei:hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?
ErnstJünger zei:Is dit de standaard reactie van politie-instanties? Enkel een verwittiging, maar geen oproeping tot 'gesprek'?
Flip Trip zei:het goed begrijp word je altijd op de hoogste gesteld als er iets in beslag is genomen, wat aan jou geadresseerd is.
Je kunt natuurlijk altijd gewoon ontkennen dat je dat ergens iets besteld hebt.
Hopeloos zei:Oh, dan vraag ik me ook wat af:
hoe groot is de kans dat een envelop met pilletjes onderschept zou worden binnen nederland ?
Ik heb iets vaags gehoord over dat de enveloppen gescand worden op inhoud, en dat pilletjes etc. eruitgehaald worden, maar ik weet er verder niets over.
lysergine25 zei:nee je hoeft je niet echt druk te maken ...
Spor heeft al 2 brieven gehad ...
1+ 1 = 2
Die is uitgepoept !!
Albino zei:Ik wil dit dus ook doen. Alleen dan wat wiet in een envelop doen en sturen naar me vakantieadresje in Italie. Enige voorzorgmaatregelen die ik moet treffen of kan ik het zakje gewoon erin gooien klaar is kees?
ErnstJünger zei:Albino zei:Ik wil dit dus ook doen. Alleen dan wat wiet in een envelop doen en sturen naar me vakantieadresje in Italie. Enige voorzorgmaatregelen die ik moet treffen of kan ik het zakje gewoon erin gooien klaar is kees?
Als het gaat om je vakantiedosis wiet mee te brengen naar Italië zou ik het gewoon mee op reis nemen.
Binnen Europa heb je nergens enige controle.
Misschien enig voorbehoud als je met et vliegtuig gaat. En dan nog.........
Flip Trip zei:Lol in welke wereld leef jij? of beter gezegd hoe vaak ga jij over de grens, oke de kans dat je gecontroleerd wordt is vrij klein, maar ik ben al vaak genoeg gecontroleerd door de kut duitsers, vorige keer haalden ze heel me auto uit elkaar en zaten ze wat aan me kloten te voelen. Me wiet hadden ze gevonden, gelukkig niet de 2 gram mescaline die ik ook bij me had.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."