#1
Spor zei:Juist, heel zeker:
Pakjes uit bosnie kan ik gewoon ontvangen, terwijl ze die uit india onderscheppen.
Ik heb toen 2× fijn een brief van de officier van justitie gekregen, via TNT dat ik er goed aan zou doen om te voorkomen dat mij die pakjes opgestuurd worden.
Ik had echter geen karrevrachten spul besteld... Ik weet neit of die uitmaakt.
Dus als ik het goed begrijp word je altijd op de hoogste gesteld als er iets in beslag is genomen, wat aan jou geadresseerd is.
Je kunt natuurlijk altijd gewoon ontkennen dat je dat ergens iets besteld hebt.
Ik heb namelijk ook iets uit peru besteld, voor de 2e keer trouwens, eerste keer ging prima, maar nu heb ik na ruim 2 maanden nog niks gekregen. Maar als ze het in hier in beslag hebben genomen hadden ze me wat laten weten dan ?