#1
wie heeft er weleens een onderzoek naar de geschiktheid gehad en hoe is het afgelopen?
moet ook terwijl ik zelf nog geeneens achter het stuur zat
moet ook terwijl ik zelf nog geeneens achter het stuur zat
Play_bunny zei:als passagier maakt het niet uit of je gedronken of drugs gebruikt hebt, daarom is die "BOB" uitgevondenEr moet er 1 nuchter zijn en die rijd.
Raar dat je dan zo een onderzoek moet ondergaan.

Play_bunny zei:als passagier maakt het niet uit of je gedronken of drugs gebruikt hebt
pak ma 75 %Lana zei:Nou, dan is de halve wereld ongeschikt..
![]()
ik weet dus niet waar je dit heb meegemaak,in belgie of nederland, maar 1 zaak weet ik zeker als je als passagier in de auto zat kunnen ze alleen een pv opmaken van openbare dronkenschap of onder invloed van verdovende middelen! maar in geen enkel geval je rijbewijs vorderen.dat kan alleen als je bestuurder bent van een voertug en om de wet op dit gebied letterlijk te herhalen zelf met een fiets of een ezel ben jij bestuurder maar niet als passagier.dus te voet kan je gaan of met een taxi of met het openbaar vervoer. dan krijg je alleen een pv. maar zeker geen rijbewijs kwijt.wanneer jij dat toch heb meegemaak? raad ik je aan kijk de volgende keer wat je ondertekend op het politie kantoor.dat spaart je geld en problemen.hardcore23 zei:heb juridisch advies gevraagd
maar kan niks tegen doen
cbr geloofd toch de politie
en die hebben het zo in het rapport gezet
of het lijkt dat ik zelf heb gereden
er stond
betrokkene is aangehouden onder invloed van drogerende stoffen
dus ben dr mooi genaaid mee
hardcore23 zei:ik heb niks ondertekend
ik had alleen verklaard dat ik wat speed had gebruikt
en mn auto stond daar ook maar stond op slot en die is zn plek niet af geweest
moet 7 december naar de psychiater en urine onderzoek
en waarschiijnlijk gewoon mn rijbewijs kwijt
want volgens het cbr moet je ene jaar geen misbruik gemaakt hebben van alcohol of drugs en dat jaar si nog niet voorbij
dus word je niet goed gekeurd
maar ik maka er een rechtzaak van
want dit kan echt niet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."