Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb niks ondertekend ik had alleen verklaard dat ik wat speed had gebruikt en mn auto stond daar ook maar stond op slot en die is zn plek niet af geweest moet 7 december naar de psychiater en urine onderzoek en waarschiijnlijk gewoon mn rijbewijs kwijt want volgens het cbr moet je ene jaar geen misbruik gemaakt hebben van alcohol of drugs en dat jaar si nog niet voorbij dus word je niet goed gekeurd maar ik maka er een rechtzaak van want dit kan echt niet"
"cadou zei: hardcore23 zei: ik heb niks ondertekend i Dat kan normaal gesproken ook niet, maar je zegt een jaargeen misbruik te mogen maken van alcohol/drugs. Is je rijbewijs dan al eens eerder ingevorderd? of heb je een voorwaardelijke straf? want dan worden de regels wel anders volgens mij. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nee nog nooit ingevorderd geweest ook nog nooit iets gehad van teveel gedronken ofzo en nu zat ik ernaast en moet ik gelijk naar een psychiater"
"jaja zei: hardcore23 zei: ik heb niks ondertekend Kan dus echt wel; is een zgn. bestuursrechterlijke maatregel, je zult bij de rechtbank dus geen kans maken. Indien je niet aan kunt tonen een jaar vrij van middelen te zijn geweest, ben je je rbw idd kwijt. Zaak is 't dan zodra het jaar voorbij is een eigen verklaring naar 't CBR te sturen opdat je voor een nieuwe keuring in aanmerking komt. Het CBR is echter een logge bureaucratische organisatie; je zult begrijpen dat het hele circus enige tijd zal gaan duren. (En al die tijd mag jij niet sturen.) Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... waar slaan die reclames van de bob dan op? als je dr naast zit maak het niks uit of je wat op hebt of niet dus dit kunnen ze meniet maken lijkt mij! geef me dan een boete dat lijkt me nog het meest logische maar niet mn rijbewijs kwijt het heeft aan de politie gelegen die heeft het zo laten lijken dat ik onder invloed heb gereden"
"jaja zei: Hardcore maak je borst maar nat. Het zal lijken alsof je in een boek van Kafka terecht bent gekomen. Ook ik heb zo'n onderzoek achter de rug, en ben m'n rijbewijs idd een dik jaar kwijt geweest. Bij het onderzoek bij die psychiater zul je er voor moeten zorgen dat er totaal geen middelen in je bloed of urine te traceren zullen zijn. Ook geen alcohol dus. Zeg hem sowieso dat je helemaal niets meer gebruikt, ook niet drinkt, wil je je rbw behouden. De kosten bedragen geloof ik 120 Euro, en 80 voor 't bloed en urineonderzoek. Als dit je eerste onderzoek is, zul je volgend jaar nog een keer de gehele procedure moeten doorlopen. Succes iig. Klik om te vergroten... heb 8 weken niks gebruikt dus dan vinden ze toch niks meer? hoef alleen urine onderzoek te doen hadden ze bij jou iets gevonden de eerste keer? en als de uitslag komt wat zegge ze dan ook al is alles gped? in mei ben ik aangehouden en dit word me eerste onderzoek dus ik kan in april een ander onderzoek aanvragen en dan in mei ben ik een jaar verder hoelang duurt het voordat je de uitslag krijgt 8 weken zeker weer ongeveer?zolang duurde alles bij mij"
"jaja zei: hardcore23 zei: Dat je als passagier voor dit onderzoek in aanmerking bent gekomen lijkt me stug. Waarschijnlijk dat de politie in de veronderstelling verkeert dat jij destijds ook hebt gereden. Als dit je eerste onderzoek bij de psychiater is raak je je rbw gegarandeerd kwijt, ongeacht het resultaat. Indien uit dit onderzoek blijkt dat je vrij van middelen bent, kun je één jaar later middels een eigen verklaring een nieuw onderzoek aanvragen. Indien dat ook ok is krijg je je rbw voor de duur van één jaar terug. Aan het einde van dat jaar zul je weer zo'n onderzoek moeten ondergaan, waarna je je rbw weer voor onbepaalde tijd kunt terug krijgen. Ikzelf moet deze maand voor dat allerlaatste onderzoek. Alle kosten moeten door jou worden betaald; en dat loopt aardig in de papieren. Ik zei 't al eerder; 't is alsof je in een boek van Kafka bent terecht gekomen. Succes. Btw; je zegt 8 weken niets meer gebruikt te hebben. Ik weet niet wat je allemaal gebruikt, maar het lijkt me een redelijk veilige marge. Ik gebruikte destijds hero en oxa's. Hero is met zo'n 5 dagen uit je lichaam verdwenen; bij oxazepam duurde dat beduidend langer. Zeg die psychiater iig dat je NIETS meer gebruikt; en ook GEEN alcohol drinkt, anders kun je 't sowieso vergeten. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ja was echt een passagier mn auto stond daar ook maar ben thuis gebracht dus heb zelf niet gereden en lijkt mij dat ze je rijbewijs niet in kunne vorderen ja ik had gelezen dat je een jaar na aanhouding pas kan worden goedgekeurt ik ben in mei aangehouden dus kan dan goedgekeurt worden dat ik een jaar later terug moet komen is niet zo erg zorg dan ook dat er niks te vinden is kosten al die onderzoeken 120 euro en 80 euro bloed en urine? of word het weer duurder ik gebruikte alleen speed en pillen en beetje keta"
"jaja zei: hardcore23 zei: Wanneer je zelf dus absoluut niet gereden hebt, hebben die wouten je vies genaaid. Wanneer zij stellen dat je wel degelijk gereden hebt wordt het voor jou erg lastig het tegendeel te bewijzen. Het woord van een beëdigd ambtenaar is n.l. van grotere waarde dan dat van een gewoone sterveling hè? Imo zul je je rijbewijs sowieso kwijtraken tot mei, waarna je wederom gekeurd kunt worden. Het rbw dat je dan krijgt is slechts één jaar geldig. De psychiater kost idd ca. 120 euro, het urine/bloed- onderzoek 80. De eigen verklaring kost je dacht ik 27 euro. Het rbw 40. Totaal kost het geintje dus 734 Eurie's; 3 * onderzoek, 2 * eigen verklaring en 2 * rbw. Alsof je een emmer leegooit. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... politie heeft het zo laten lijken dat ik zelf heb gereden moet morgen naar de psychiater tegen hem zal ik ook nog het hele verhaal vertellen als dat zin heeft teminste zie het wel tis maar te hopen dat ze niks vinden lijkt me sterk maar je weet nooit wat een gezeik allemaal zeg hoelang ben jij er nou mee bezig? na dat jaar als je terug moet koemn wanneer moet je dan weer?"
"ben toch geschikt verklaard had het niet verwacht kreeg vorige week ene brief vant cbr"
"ben weer terug vond het opzich best meevallen hij heeft veel gevraagd over thuis en of ik psychische klachten heb of ik nog gebruikte heb gezegd dat ik gestopt ben en drinken doe ik zoiezo al niet ja idd het heeeft geen zin om je verhaal te vertellen want cbr beslist toch merk het over paar weken wel wat er gata gebeuren als ik m kwijtraak komt er een rechtszaak tis niet eerlijk om je rijbewisj in te vorderen teriwjl je niet achter het stuur hebt gezeten"
"Play_bunny zei: Als je niet kan bewijzen dat je niet achter het stuur zat, heeft het geen nut om een rechtzaak te beginnen. Dat is gewoon geld weggooien. Je moet dan echt heel sterk bewijs hebben en niet alleen wat jij zegt, aangezien de politie heeft gezegd dat je reed. Het moet onomstootbaar bewijs zijn, zelfs dan is het nog lastig maar maak je wel meer kans. Klik om te vergroten... ik heb 5 getuigen zou dat niet genoeg zijn?"
"dank je wel"