#1
Nee, ook niet. En goed geslapen de nacht ervoor.

Ik denk toch dat de meeste drinkers een black-out niet echt als een normaal verschijnsel gaan zien. Ze zullen het best wel als een probleem ervaren en niet fijn vinden, maar de drang om toch weer te drinken ("deze keer zal het wel goed gaan") is dan blijkbaar sterker.Riskant wordt het als de drinker een black-out als een normaal verschijnsel gaat zien. Als iets wat er blijkbaar bij hoort.
labradoor zei:slaappillen met zoon knock-out werking en je herrinner je er niets van.
Ik heb toen bij mij thuis ongeveer een 0.5 liter Malibu gedronken, wat voor mijn doen niet bijzonder veel is. Later zijn er nog twee vrienden even langsgekomen die na een tijdje ook weer weg zijn gegaan. Ik kan me van die eerste uren alles nog herinneren, zelfs wat voor kleren ze allemaal aan hadden, maar vanaf een bepaald moment is alles zwart.
Ik belde gisterochtend dus m'n beste vriend en die vertelde hoe de avond verder is gegaan: Ik ben blijkbaar met E. samen op mijn fiets naar de stad gegaan, waarschijnlijk rond een uur of 1/half 2. Toen zijn we daar naar een danscafe gegaan, waar mijn beste vriend K. dus ook was. We hebben daar met z'n drieen nog een paar shotjes genomen en blijkbaar nog een ander drankje. Ik ben daar 1x naar de wc geweest. Op een gegeven moment ben ik naast de bar knock-out gegaan en door een barman naar achter gedragen, waar ik na een niet al te lange tijd weer bijkwam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."