Ik vermoed dat je gewoon teveel alcohol hebt gehad.
Ik heb toen bij mij thuis ongeveer een 0.5 liter Malibu gedronken, wat voor mijn doen niet bijzonder veel is. Later zijn er nog twee vrienden even langsgekomen die na een tijdje ook weer weg zijn gegaan. Ik kan me van die eerste uren alles nog herinneren, zelfs wat voor kleren ze allemaal aan hadden, maar vanaf een bepaald moment is alles zwart.
Ik belde gisterochtend dus m'n beste vriend en die vertelde hoe de avond verder is gegaan: Ik ben blijkbaar met E. samen op mijn fiets naar de stad gegaan, waarschijnlijk rond een uur of 1/half 2. Toen zijn we daar naar een danscafe gegaan, waar mijn beste vriend K. dus ook was. We hebben daar met z'n drieen nog een paar shotjes genomen en blijkbaar nog een ander drankje. Ik ben daar 1x naar de wc geweest. Op een gegeven moment ben ik naast de bar knock-out gegaan en door een barman naar achter gedragen, waar ik na een niet al te lange tijd weer bijkwam.
Als we dit stukje even bekijken doet het me enorm veel denken aan de eerste en enige keer dat ik teveel alcohol had gedronken met een black-out tot gevolg. (de laatste jaren heb ik trouwens besloten dat aan alcohol toch geen fuck aan is.) Maar dus, je zegt dat je een 0.5L malibu hebt gedronken (in korte tijd?), en toen je naar buiten liep, nog VOOR je bij het danscafe was, was je geheugen al weg, als we dat vergelijken met mijn herinnering (de ironie van deze zin!), ik zat ook binnen, met veel alcohol op, totaal nuchter, herinner me het nog, maar het moment dat ik buiten stapte (dat moment weet ik al net niet meer) sloeg het allemaal in, en weet ik niets meer, ookal deed ik erna nog een tijdje normaal volgens anderen voor ik de zatlap uithing.
Achja, just my two cents, ik geloof gewoon niet te snel dat er mensen met een grote alcoholconsumptie drugs in hun drinken hebben gehad, het komt naar mijn weten echt zelden voor, en als je er van hoort is het meestal van mensen die gewoon teveel hebben gedronken maar dat niet direct willen geloven of op die manier van zich willen afschuiven (niet dat dat bij jou zo is, je zoekt gewoon info). Natuurlijk valt het nooit uit te sluiten, dus kan je je best snel laten nakijken moest je je echt zorgen maken, maar als er al iets was, is het waarschijnlijk toch al je systeem uit.