#1
ja dat is wel een optie maar ik vind het belangrijk dat ik afleiding heb.
anders maak ik het stoppen alleen maar zwaarder.
anders maak ik het stoppen alleen maar zwaarder.
Meld je een weekje ziek, zorg dat je slaapritme weer wordt zoals het hoort. En chill the fuck out.acehigh zei:ben nu 7 dagen gestopt met blowen maar ben bang om mijn baan te verliezen door de slaapproblemen.
Wat een gelul. Is de enige afleiding van drugsgebruik in jouw leven je werk? Dan zou ik me om meer zorgen maken dan alleen slaaptekort. Het is maar een week. Eet gezond, slaap op vaste tijden, zorg voor regelmaat en wees een vent!acehigh zei:ja dat is wel een optie maar ik vind het belangrijk dat ik afleiding heb.
anders maak ik het stoppen alleen maar zwaarder.

Dat is niet echt motiverend hè. Misschien moet je wel gewoon niet willen stoppen.acehigh zei:ja je heb gelijk, maar hb erg veel geblowd in me leven en heb al iets van min. 50 gefaalde pogingen achter de rug.
Motivatie genoeg dus.acehigh zei:ja ik weet het kon me leven niet echt voorstellen zonder een joint zo af en toe te kunnen roken, maar vanwege de psychise stoornissen en depressie moet ik wel stoppen, want dat spul verneukt je hele leven als je het elke dag gebruikt.
dat is het ene vervangen voor het andere, daar schiet ie niets mee op, omdat hij het probleem uit blijft stellen, met melatonine kan hij misschien wel stoppen met blowen, maar daar gaat zijn slaapprobleem niet van weg...Petrovic zei:Melatonine kan je wel helpen om wat beter te slapen en ook om beter in slaap te komen. Succes!
Melatonine is toch een heel stuk onschuldiger dan wiet.cropp zei:dat is het ene vervangen voor het andere, daar schiet ie niets mee op, omdat hij het probleem uit blijft stellen, met melatonine kan hij misschien wel stoppen met blowen, maar daar gaat zijn slaapprobleem niet van weg...Petrovic zei:Melatonine kan je wel helpen om wat beter te slapen en ook om beter in slaap te komen. Succes!
drink eens sporadisch een pilsje of een kop thee voor je naar bed gaat, en trek een goed boek uit de kast, zoek een leuk computerspel, heb je je afleiding...
Hop thee niet.Petrovic zei:Melatonine is toch een heel stuk onschuldiger dan wiet.cropp zei:dat is het ene vervangen voor het andere, daar schiet ie niets mee op, omdat hij het probleem uit blijft stellen, met melatonine kan hij misschien wel stoppen met blowen, maar daar gaat zijn slaapprobleem niet van weg...Petrovic zei:Melatonine kan je wel helpen om wat beter te slapen en ook om beter in slaap te komen. Succes!
drink eens sporadisch een pilsje of een kop thee voor je naar bed gaat, en trek een goed boek uit de kast, zoek een leuk computerspel, heb je je afleiding...
Thee lijkt me niet echt verstandig, daar zit caffeïne (in de meeste dan) in en houd je alleen nog maar meer wakker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."