#1
Ik had laatst, toen ik (voor mijn doen) flink geblowd had in 20 minuten tijd echt een vreemde ervaring. Eerst zakte ik weg, toen ik me weer bewust werd van mijn omgeving hoorde ik mijn vrienden praten. Maar alles wat ze zeiden had ik al eens gehoord, alles wat ik zag had ik al eens gezien.. Dit duurde ongeveer 5 uur. Ik had een deja vu van 5 uur lang
Na ongeveer 1 uur me alles te herinneren wat er ging gebeuren droogde ik bijna uit, 2 flessen water gehaald in de stad. En toen zag ik ineens alleen maar rood-tinten, zo ongeveer alsof je door zo'n infrarood verrekijker kijkt. Dit was best grappig, maar ik werd hierna blind, 1 grote grijs/zwarte ruis die ongeveer een halve minuut aanhield. Daarna kon ik heel langzaam aan weer normaal zien..
Nog nooit zo'n avond gehad waarbij eng en saai gecombineerd werden. ik kon me de toekomst herinneren, lachen voordat een grap werd gemaakt.. Maar de gesprekken waren zo saai, want ik had ze al eens gehoord
Afgelopen zaterdag weer flink geblowd, en toen had ik weer die gigantische deja vu. Gelukkig stopte deze na een uurtje weer
(al voelde ik me de uren erna ongelofelijk kut)
Heeft iemand anders ooit zo iets gehad? De gigantische ruis, of het herinneren van de toekomst?
Na ongeveer 1 uur me alles te herinneren wat er ging gebeuren droogde ik bijna uit, 2 flessen water gehaald in de stad. En toen zag ik ineens alleen maar rood-tinten, zo ongeveer alsof je door zo'n infrarood verrekijker kijkt. Dit was best grappig, maar ik werd hierna blind, 1 grote grijs/zwarte ruis die ongeveer een halve minuut aanhield. Daarna kon ik heel langzaam aan weer normaal zien..
Nog nooit zo'n avond gehad waarbij eng en saai gecombineerd werden. ik kon me de toekomst herinneren, lachen voordat een grap werd gemaakt.. Maar de gesprekken waren zo saai, want ik had ze al eens gehoord
Afgelopen zaterdag weer flink geblowd, en toen had ik weer die gigantische deja vu. Gelukkig stopte deze na een uurtje weer
Heeft iemand anders ooit zo iets gehad? De gigantische ruis, of het herinneren van de toekomst?
