Drinken heeft bij mij nooit zoveel zin. Ik pak gewoon 3 kauwgompjes, dan is
het knarsgedeelte er wel af
#3
Mocht deze vraag al zijn aangemaakt: ik kon geen duidelijke antwoorden vinden.
Gister heb ik een de combi ghb (4,5 ml) en een (gedoseerd) bommetje gebruikt met m'n ega.
Na dat ik goed en wel "onderweg was" starte het smakken door dat ik / we een droge mond kregen. Vervolgens starte het kauwen / tanden langs elkaar laten glijden.
In combi met een droge mond en weinig aanmaak van speeksel en het "tand glijden" (niet knarsen, daar waren we bewust van), werd de intensiteit steeds hoger.
De volgende dingen gedaan om dit tegen te gaan:
Limo drinken
Thee drinken
Kauwgum kauwen
Wat kan je nog meer hier tegen doen...
#4
Magnesium helpt hier goed tegen. Trouwens voor alle spierspanningen.
#5
#6
lkker juist,lekker knarsen
#7
Elastiek om je hoofd doen
#8
Petrovic zei:
Magnesium helpt hier goed tegen. Trouwens voor alle spierspanningen.