Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kijk nergens meer naar uit. Kan nix nieuws vinden :'(
D
Delfzijlster_SmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo's zou ik nog wel een keer willen doen alleen dan een grotere dosis vorige x 1 portie hawaiiaanse merkte er niet veel van :angry:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD , zeeer nieuwsgierig!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
[SF] Safiertje zei:
Nergens naar. Het is best leuk om af en toe iets te nemen, maar er naar uit kijken gaat me echt te ver. Daarbij is er ook niets wat ik nog niet gedaan heb, wat ik nog wel zou willen doen.
Klik om te vergroten...
Dit ja. Het is natuurlijk de bedoeling dat het schip blijft drijven, maar we zien wel waar het strandt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naar de joint die ik strax ga draaien.

Andere drugs kijk ik nooit echt naar uit, pas als ik op een feestje ben aangekomen begin ik me te bedenken "wat zal ik vandaag eens doen".
H
HetEindeVanAllesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Om mezelf beter te voelen: geen meer! :grin:

om, na veel gelezen te hebben en het gevoel te hebben er klaar voor te zijn, te proberen: paddo's (13 september) :)
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kijk uit naar het moment dat ik LSD eens alleen kan gebruken (heb dit weekend de spirituele kant ondekt, maar met andere mensen erbij was het te moeilijk om er dieper in te gaan). En paddo's, nog nooit gedaan maar ik ben zeer nieuwsgierig.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
melrosum extra sterk
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echte lkkeren XTC pilluh van rond de 130mg mmmm lkker
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma. En ik kijk natuurlijk altijd uit naar mijn volgende jointje :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Woftie zei:
2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.
Klik om te vergroten...
1+1=3
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Woftie zei:
2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.
Klik om te vergroten...
1+1=3
Klik om te vergroten...

ik wou het net zeggen hehe, misschien maar beter dat jointje even laten liggen? :mrgreen:
W
WoftieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Woftie zei:
2 drugs die ik zeker nog wil proberen: Ketamine, 2cb en mdma.
Klik om te vergroten...
1+1=3
Klik om te vergroten...
Ik wilde eerst alleen ketamine en mdma zeggen, maar later heb ik er pas 2cb bij gezet....
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cocaine, speed, xtc, ghb, opium, morfine, mescaline, zubrowka, 2cb, DMX.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
2CB & acideee :hearteyes:
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#17
2c-b en Paddo's
de paddestoeltjes komen aankomende zaterdag weer. :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu wel echt zin gekregen in een goede poging DMT te doen, gezien het niet lukte dat spul te roken bij de vorige poging, dus binnenkort ga ik het eens goed proberen. Wie weet deze week wel.

Daarnaast zoals altijd wel al een beetje zin in mijn volgende LSD trip, daar heb ik eigenlijk nooit géén zin in, ik kijk altijd wel uit naar mijn volgende avontuur en met een glimlach terug op de afgelopen avonturen.

Ook wel zin om weer eens paddo's te doen omdat het ook al weer 1.5 jaar geleden is.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een licht tripmiddeltje
p
pourceux1Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoiii,

ZO zin in een grammetje coke.
het is vooral lekker als ej het lang niet meer hebt gebruikt.
Vooral van me vriendje ben een keer meegereisd naar de havenstad Rotterdam :confused: en volgens mij heeft die het vandaar opgehaald maar wat ik wel weet toen ik het eerste keer had gebruikt gaf het een lekker gevoel.
Wie heeft die gevoel ook weleens kan iemand me helpen.

Xx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."