Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFoto's gemaakt tijdens het trippen

Foto's gemaakt tijdens het trippen

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Zojuist heb ik in een ander topic een aantal foto's geplaatst van een goede blow plek, dit haalde bij mij herinneringen op aan deze plaats en het gebied erom heen. Paar 2-cb, LSD en spacecake tripjes daar gehad en toen heb ik dus ook een aantal foto's gemaakt waarvan ik enkele hiervan echt mooi vind!

Vandaar leek het me een goed idee een topic te openen waar het de bedoeling is jouw foto's te plaatsen de je hebt gemaakt onder invloed. Ik weet niet of het in het juiste subforum staat maar dit zal ik snel genoeg te horen krijgen.

Ik zal aftrappen:










De ene kant van een tunneltje


& de andere kant zo'n 2 sec later genomen


Een lange trap die ik meerdere malen ben afgegaan terwijl ik ver heen was. It's a miracle i'm still alive!






Dit is dus, zoals het bordje voor de opening zei: De paddenpoel (echt geweldige naam, ging stuk toen we 2-cb op hadden). De rand om het water heen draaide heen en weer en er zaten allemaal patronen in die vervormden enzo. Super vet. En in de lucht zagen we allemaal strepen die zich ontwikkelden als dolfijnen die sprongen..
Hier had ik helaas geen foto van gemaakt. Wel van de lucht op andere momenten:



Ook vond ik dit er erg spacend uit zien. Kon toen maar niet begrijpen dat dat de lucht was en vroeg me af of hij er normaal gesproken ook zo uit kon zien of dat t echt aan mij lag. Nou, het lag wel een beetje aan mij want toen op het moment zag het er nog wle anders uit xD

Nou, dat zijn er voorlopig wel genoeg. Misschien niet echt geweldige foto's, maar aan die foto's zitten een hoop mooie herinneringen verbonden. Misschien zet ik er later nog een paar op..

Zo, en nu zijn jullie aan de beurt :grin:

:wave:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuke foto's! :rolleyes:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
alcoholist zei:
Leuke foto's! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat sarcastisch? :openmouth:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
Leuke foto's! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat sarcastisch? :openmouth:
Klik om te vergroten...
jaaa! ik zie niks :flushed:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#5
alcoholist zei:
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
Leuke foto's! :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Is dat sarcastisch? :openmouth:
Klik om te vergroten...
jaaa! ik zie niks :flushed:
Klik om te vergroten...

Oh lol xD Bij mij staan ze er wel gewoon.. Hm ben niet echt een technicus dus ik weet ook niet hoe het komt :flushed:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
HakunaMatata zei:
Hallo!

Zojuist heb ik in een ander topic een aantal foto's geplaatst van een goede blow plek, dit haalde bij mij herinneringen op aan deze plaats en het gebied erom heen. Paar 2-cb, LSD en spacecake tripjes daar gehad en toen heb ik dus ook een aantal foto's gemaakt waarvan ik enkele hiervan echt mooi vind!

Vandaar leek het me een goed idee een topic te openen waar het de bedoeling is jouw foto's te plaatsen de je hebt gemaakt onder invloed. Ik weet niet of het in het juiste subforum staat maar dit zal ik snel genoeg te horen krijgen.

Ik zal aftrappen:










De ene kant van een tunneltje


& de andere kant zo'n 2 sec later genomen


Een lange trap die ik meerdere malen ben afgegaan terwijl ik ver heen was. It's a miracle i'm still alive!






Dit is dus, zoals het bordje voor de opening zei: De paddenpoel (echt geweldige naam, ging stuk toen we 2-cb op hadden). De rand om het water heen draaide heen en weer en er zaten allemaal patronen in die vervormden enzo. Super vet. En in de lucht zagen we allemaal strepen die zich ontwikkelden als dolfijnen die sprongen..
Hier had ik helaas geen foto van gemaakt. Wel van de lucht op andere momenten:



Ook vond ik dit er erg spacend uit zien. Kon toen maar niet begrijpen dat dat de lucht was en vroeg me af of hij er normaal gesproken ook zo uit kon zien of dat t echt aan mij lag. Nou, het lag wel een beetje aan mij want toen op het moment zag het er nog wle anders uit xD

Nou, dat zijn er voorlopig wel genoeg. Misschien niet echt geweldige foto's, maar aan die foto's zitten een hoop mooie herinneringen verbonden. Misschien zet ik er later nog een paar op..

Zo, en nu zijn jullie aan de beurt :grin:

:wave:
Klik om te vergroten...

staat er :P
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
alcoholist zei:
staat er :P
Klik om te vergroten...

In je quote zie ik ook gewoon mn foto's staan :P
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
staat er :P
Klik om te vergroten...

In je quote zie ik ook gewoon mn foto's staan :P
Klik om te vergroten...
hahaha vaaaag man,ik zie alleen txt,foto,foto,foto,foto, mischien space ik,kan, dat is vaker gebleken
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie de foto's ook gewoon hoor Alcoholist...

En d'r zitten nog verrekte mooie tussen ook, je weet niet wat je mist :P

Stomme uitspraak is dat eigenlijk..natuurlijk weet je niet wat je mist..
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik ook Firefox :rolleyes: :beer:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
dan ligt het aan mn KUT firefox,kut internet, ze zeggen dat het 10x sneller is,en beter,maar zulke problemen als dit heb ik nog nooit gehad,alleen de laatse tijd, had graag je fotos gezien ,sorry ,kut firefox
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nathaniel zei:
Ik gebruik ook Firefox :rolleyes: :beer:
Klik om te vergroten...
hahaha dan weet ik het niet meer hoor,ik ben nog aardig nuchter,heb 2 lijnen speed genomen,verder niks,en ik zie ook geen foto's, maar sinds ik firefox heb is alles heel traag,en zie ik vaak plaatjes niet,en filmpjes ook niet
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#13
alcoholist zei:
Nathaniel zei:
Ik gebruik ook Firefox :rolleyes: :beer:
Klik om te vergroten...
ik ben nog aardig nuchter,heb 2 lijnen speed genomen
Klik om te vergroten...

...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die omgeving is sowiso optimaal om te trippen vind ik :)

Duinen / strand / bos, die combinatie, liefst met veel acid en een mountainbike is als je het mij vraagt trippen op zijn best !
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
@ Alcoholist
Hmm, dat is best wel vaag! Als ik je kon helpen had ik t gedaan, maar helaas.. :rolleyes:

@Nathaniel
Bedankt! :grin:

@Spor
Ja precies, echt ideaal zo'n omgeving om te trippen.. Lekker in de zomer (ookal zijn een paar foto's wel regenachtig. Maarja, toen we ons er eenmaal aan over hadden gegeven maakte dat ook niet meer uit.)
Fietsen tijdens een trip is inderdaad echt geweldiggg! Het lijkt gewoon vanzelf te gaan, voor je t weet zit je ineens aan de andere kant van de stad. Mountainbiken lijkt me ook wel cool om te doen, vooral door zo'n omgeving idd!


& Kom op mensen, nog wel meer mensen hebben toch wel eens foto's gemaakt tijdens t trippen? :flushed:


(
http://i49.tinypic.com/20h7uyo.jpg
http://i45.tinypic.com/i5zvi8.jpg )
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hallo!

Zojuist heb ik in een ander topic een aantal foto's geplaatst van een goede blow plek, dit haalde bij mij herinneringen op aan deze plaats en het gebied erom heen. Paar 2-cb, LSD en spacecake tripjes daar gehad en toen heb ik dus ook een aantal foto's gemaakt waarvan ik enkele hiervan echt mooi vind!

Vandaar leek het me een goed idee een topic te openen waar het de bedoeling is jouw foto's te plaatsen de je hebt gemaakt onder invloed. Ik weet niet of het in het juiste subforum staat maar dit zal ik snel genoeg te horen krijgen.

Ik zal aftrappen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De ene kant van een tunneltje

Afbeelding
& de andere kant zo'n 2 sec later genomen

Afbeelding
Een lange trap die ik meerdere malen ben afgegaan terwijl ik ver heen was. It's a miracle i'm still alive!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Dit is dus, zoals het bordje voor de opening zei: De paddenpoel (echt geweldige naam, ging stuk toen we 2-cb op hadden). De rand om het water heen draaide heen en weer en er zaten allemaal patronen in die vervormden enzo. Super vet. En in de lucht zagen we allemaal strepen die zich ontwikkelden als dolfijnen die sprongen..
Hier had ik helaas geen foto van gemaakt. Wel van de lucht op andere momenten:
Afbeelding

Afbeelding
Ook vond ik dit er erg spacend uit zien. Kon toen maar niet begrijpen dat dat de lucht was en vroeg me af of hij er normaal gesproken ook zo uit kon zien of dat t echt aan mij lag. Nou, het lag wel een beetje aan mij want toen op het moment zag het er nog wle anders uit xD

Nou, dat zijn er voorlopig wel genoeg. Misschien niet echt geweldige foto's, maar aan die foto's zitten een hoop mooie herinneringen verbonden. Misschien zet ik er later nog een paar op..

Zo, en nu zijn jullie aan de beurt :grin:

staat er bij mij,of zie je nu weer gwn je foto's?? want dan weet ik het echt niet meer :openmouth:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcoholist zei:
Hallo!

Zojuist heb.. . . . . . aan de beurt :grin:

staat er bij mij,of zie je nu weer gwn je foto's?? want dan weet ik het echt niet meer :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu zie ik gewoon als tekst 'afbeelding' staan. Wat vaag joh dat het zo bij jou staat! Dat lijkt me nog frustrerender dan het 'kruisje' ipv een afbeelding.

(links naar de foto's)
http://i47.tinypic.com/14lrl11.jpg
http://i48.tinypic.com/2luypeg.jpg
http://i45.tinypic.com/o0105g.jpg
http://i45.tinypic.com/2r5by8i.jpg
http://i48.tinypic.com/2v2d1yw.jpg
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#18
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
Hallo!

Zojuist heb.. . . . . . aan de beurt :grin:

staat er bij mij,of zie je nu weer gwn je foto's?? want dan weet ik het echt niet meer :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu zie ik gewoon als tekst 'afbeelding' staan. Wat vaag joh dat het zo bij jou staat! Dat lijkt me nog frustrerender dan het 'kruisje' ipv een afbeelding.
Klik om te vergroten...
hahahaha ja man,zonde,had graag je pics gezien!
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij de volgende trip zorg ik ervoor dat ik foto's kan maken :) Mooie plaatjes alcoholist!
Het lijkt me leuk om tijdens het trippen foto's te maken van spullen in je huis. Iets waar je normaal geen aandacht aan schenkt, maar wat tijdens een trip echt schitterend is :rock:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcoholist zei:
HakunaMatata zei:
alcoholist zei:
Hallo!

Zojuist heb.. . . . . . aan de beurt :grin:

staat er bij mij,of zie je nu weer gwn je foto's?? want dan weet ik het echt niet meer :openmouth:
Klik om te vergroten...

Nu zie ik gewoon als tekst 'afbeelding' staan. Wat vaag joh dat het zo bij jou staat! Dat lijkt me nog frustrerender dan het 'kruisje' ipv een afbeelding.
Klik om te vergroten...
hahahaha ja man,zonde,had graag je pics gezien!
Klik om te vergroten...
Nou speciaal voor jou:
http://i47.tinypic.com/2802uqb.jpg
http://i46.tinypic.com/9jj7g0.jpg
http://i50.tinypic.com/4di6x.jpg
http://i45.tinypic.com/34rg0nc.jpg
http://i50.tinypic.com/15s7hu9.jpg

(& voor de anderen die de foto's niet via dit forum kunnen zien.)
(kunnen maar 5 urls in een bericht dus zal de andere bij voorgaande posts erbij zetten)
& @soldiermonkey
ik heb die foto's gemaakt :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."