#1
nu zie ik ze wel allemaal! zeker hele mooie foto's, zeker die met die prachtige zon,waar is dat?? lijkt zo verdacht veel op ouddorp/voorne
ik zal julie wat posten, ik heb ze niet zelf gemaakt , wanneer het dalijk zomer is,ga ik met mn camera op pad!
maar voor nu,waar ik dus vaak onder invloed ben geweest van allerlei soorte drugs:
Het ruigeplaatbos
oja,der lopen schotse hooglanders los ,altijd mooi om te zien,gevaarlijk zijn ze niet,tenzei je ze gaat iriteren zoals veel trieste lage ventjes hier doen.
der komen bijna geen mensen,tis best afgelegen,het ligt aan het einde van hoogvliet,dicht bij de shell
Bron: ruigeplaatbos.nl
ik zal julie wat posten, ik heb ze niet zelf gemaakt , wanneer het dalijk zomer is,ga ik met mn camera op pad!
maar voor nu,waar ik dus vaak onder invloed ben geweest van allerlei soorte drugs:
Het ruigeplaatbos
oja,der lopen schotse hooglanders los ,altijd mooi om te zien,gevaarlijk zijn ze niet,tenzei je ze gaat iriteren zoals veel trieste lage ventjes hier doen.
der komen bijna geen mensen,tis best afgelegen,het ligt aan het einde van hoogvliet,dicht bij de shell
Bron: ruigeplaatbos.nl