#1
Hallo!
Zojuist heb ik in een ander topic een aantal foto's geplaatst van een goede blow plek, dit haalde bij mij herinneringen op aan deze plaats en het gebied erom heen. Paar 2-cb, LSD en spacecake tripjes daar gehad en toen heb ik dus ook een aantal foto's gemaakt waarvan ik enkele hiervan echt mooi vind!
Vandaar leek het me een goed idee een topic te openen waar het de bedoeling is jouw foto's te plaatsen de je hebt gemaakt onder invloed. Ik weet niet of het in het juiste subforum staat maar dit zal ik snel genoeg te horen krijgen.
Ik zal aftrappen:
De ene kant van een tunneltje
& de andere kant zo'n 2 sec later genomen
Een lange trap die ik meerdere malen ben afgegaan terwijl ik ver heen was. It's a miracle i'm still alive!
Dit is dus, zoals het bordje voor de opening zei: De paddenpoel (echt geweldige naam, ging stuk toen we 2-cb op hadden). De rand om het water heen draaide heen en weer en er zaten allemaal patronen in die vervormden enzo. Super vet. En in de lucht zagen we allemaal strepen die zich ontwikkelden als dolfijnen die sprongen..
Hier had ik helaas geen foto van gemaakt. Wel van de lucht op andere momenten:
Ook vond ik dit er erg spacend uit zien. Kon toen maar niet begrijpen dat dat de lucht was en vroeg me af of hij er normaal gesproken ook zo uit kon zien of dat t echt aan mij lag. Nou, het lag wel een beetje aan mij want toen op het moment zag het er nog wle anders uit xD
Nou, dat zijn er voorlopig wel genoeg. Misschien niet echt geweldige foto's, maar aan die foto's zitten een hoop mooie herinneringen verbonden. Misschien zet ik er later nog een paar op..
Zo, en nu zijn jullie aan de beurt

Zojuist heb ik in een ander topic een aantal foto's geplaatst van een goede blow plek, dit haalde bij mij herinneringen op aan deze plaats en het gebied erom heen. Paar 2-cb, LSD en spacecake tripjes daar gehad en toen heb ik dus ook een aantal foto's gemaakt waarvan ik enkele hiervan echt mooi vind!
Vandaar leek het me een goed idee een topic te openen waar het de bedoeling is jouw foto's te plaatsen de je hebt gemaakt onder invloed. Ik weet niet of het in het juiste subforum staat maar dit zal ik snel genoeg te horen krijgen.
Ik zal aftrappen:
De ene kant van een tunneltje
& de andere kant zo'n 2 sec later genomen
Een lange trap die ik meerdere malen ben afgegaan terwijl ik ver heen was. It's a miracle i'm still alive!
Dit is dus, zoals het bordje voor de opening zei: De paddenpoel (echt geweldige naam, ging stuk toen we 2-cb op hadden). De rand om het water heen draaide heen en weer en er zaten allemaal patronen in die vervormden enzo. Super vet. En in de lucht zagen we allemaal strepen die zich ontwikkelden als dolfijnen die sprongen..
Hier had ik helaas geen foto van gemaakt. Wel van de lucht op andere momenten:
Ook vond ik dit er erg spacend uit zien. Kon toen maar niet begrijpen dat dat de lucht was en vroeg me af of hij er normaal gesproken ook zo uit kon zien of dat t echt aan mij lag. Nou, het lag wel een beetje aan mij want toen op het moment zag het er nog wle anders uit xD
Nou, dat zijn er voorlopig wel genoeg. Misschien niet echt geweldige foto's, maar aan die foto's zitten een hoop mooie herinneringen verbonden. Misschien zet ik er later nog een paar op..
Zo, en nu zijn jullie aan de beurt


