Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs & de vrije school?

Drugs & de vrije school?

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
funky_skunk_junky zei:
Ik werd niet aangenomen op de vrije school omdat ze vonden dat ik gedragsproblemen had... WTF!?
Klik om te vergroten...
ik ben er in de brugklas begonnen op het vwo en heb uiteindelijk het vmbo-t knetterstoned afgemaakt, als mijn schoolkeuze anders was geweest was ik misschien wel orthodontist geworden of zoiets kuts...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij precies hetzelfde verhaaltje hahaha.. Maar damn wat had ik graag dat papiertje in me zak willen hebben nu.. :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ligt niet aan de drugs, toen blowde ik 2 keer per week of zo, en ik denk hooguit 3 keer onder schooltijd in 4 jaar middelbare...

laat ik het zo zeggen, het lag niet aan het blowen, want ik heb ook wel eens met 7 daro capsules op in de klas gezeten en bij mijn geschiedenisexamen had ik toch aardig wat halve liters op...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
funky_skunk_junky zei:
Bij mij precies hetzelfde verhaaltje hahaha.. Maar damn wat had ik graag dat papiertje in me zak willen hebben nu.. :openmouth:
Klik om te vergroten...
wij hebben wel verdacht veel precies dezelfde verhalen he?

de vrije school heb ik ook niet afgemaakt, aan het einde van de 2e van de middelbare school mocht ik en mijn brijwerkje een andere school zoeken, en toen ben ik maar naar dé tuigschool van helmond gegaan...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
PIEP
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#6
ben begonnen op VWO, daar ging het meteen al bagger.
ben toen naar een "vrije school" gegaan (deze had geen klassen en niveau's enzo)
daar ging het geweldig, veel geleerd. En vooral veel nieuwe dingen ontdekt :wink:
school werd gesloten vanwege 1 verkeerd gezette handtekening door de hoogst verantwoordelijke organisatie :confused:
daarna weer ingestroomd op VWO
ben nu in mijn 4e jaar bezig, en hier gaat het weer bagger.
Volgend jaar heb ik dus weer een nieuwe school (wel VWO 5 :hearteyes: )

:wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
aangezien praktisch iedereen van de vrije school die ik ken aan de drugs gezeten heeft, vroeg ik me af, zitten hier nog (ex)vrije school leerlingen?
Klik om te vergroten...

Ja ik. En ik ken ook echt bijna geen mensen van de vrije school die nooit drugs hebben gebruikt. :P
M
M8Lid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
de vrije school heb ik ook niet afgemaakt, aan het einde van de 2e van de middelbare school mocht ik en mijn brijwerkje een andere school zoeken, en toen ben ik maar naar dé tuigschool van helmond gegaan...
Klik om te vergroten...

TKC? :P
r
rupsjenooitgenoeg.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kom van de vrije school en ben redeljk vroeg begonnen met drugs, maar de mensen waarmee ik dat deed kwamen allemaal nit van de zelfde school af als ik. Blowen is denk ik ook niet echt een vrije school ding, maar meer gewoon een middelbare school ding? Ik denk niet dat er op de vrije school meer geblowed word dan op de gemiddelde middebare school in ieder geval.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."