#1
ik ben er in de brugklas begonnen op het vwo en heb uiteindelijk het vmbo-t knetterstoned afgemaakt, als mijn schoolkeuze anders was geweest was ik misschien wel orthodontist geworden of zoiets kuts...funky_skunk_junky zei:Ik werd niet aangenomen op de vrije school omdat ze vonden dat ik gedragsproblemen had... WTF!?
