Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 1ste keer paddo's doen met groep trippie443 zei: is het verstandig om die 2 van 14 en 15 mee te laten doen? Klik om te vergroten... Je leeftijd in kalenderjaren kan sterk verschillen met je geestelijke leeftijd. Als hun (en jij natuurlijk) er zelf een goed gevoel bij hebben zou ik het gewoon doen. Heb trouwens wel een paar keer getript met een groep van ongeveer 6 tot 10 mensen van 14 t/m 19 jaar. Als er een een aantal mensen bij zijn die al meerdere keren hebben getript kan het naar mijn mening wel goed gaan. Mischien is het beter om iemand die al een aantal keren heeft getript te vragen met jullie mee te gaan. Ik zelf vond de eerste keer dat ik tripte (het was voor iedereen die tripte de eerste keer) met 6/7 man wel wat chaotisch. Achteraf had ik de eerste keren beter met een kleinere groep kunnen trippen. Even off-topic: ik ben niet zo goed met computers wat heb ik hierboven fout gedaan met die quote?"
"Hoe snel drogen paddo's als ze niet in de koelkast bewaard worden? Ik heb namelijk een paar maanden terug met wat vrienden Philosopher's stones gebruikt. We hadden ze een dag van te voren gekocht en omdat niemand ze thuis in de koelkast kon leggen heeft iemand ze bewaard in de buddy van zijn scooter (het was toen nog zomer). De avond daarna hebben we de truffels ingenomen. Ik had maar een halve portie omdat er niet meer over was maar ik heb nog nooit zo hard getript. Heel veel visuals, comlete verwarring, dingen die met elkaar versmolten, nog nooit was muziek zo mooi enz. Het was de 8ste of 9de keer dat ik paddo's/truffels genomen had en meestal was dat wel meer dan een halve portie. De anderen (waarvan de meeste ook al meerdere keren getript hebben) hadden ook nog nooit zo'n intense paddo-trip mee gemaakt. Drogen paddo's/truffels zo snel of kan het daar niet aan gelegen hebben?"
"Peter Tosh"
"Nog mensen die carnaval gaan vieren hier? Of kom je van boven de rivieren en vind je die brabanders en limburgers maar raar? Of woon je wel in het zuiden des lands en vind je het gewoon onzin? Benieuwd of er veel mensen de aankomende dagen verkleed gaan meezingen met de meest simpele muziek die er bestaat. Ik wel in ieder geval."
"Als je echt gezonder wil gaan blowen kun je beter een echte vaporizer kopen. Een goede vaporizer is wel duur in de aanschaf maar dan heb je ook wat! Als je een vaporizer koopt laat je dan wel goed informeren over de kwaliteit van verschillende modellen. Er zijn namelijk heel veel (goedkopere) vaporizers van mindere kwaliteit op de markt!"
"Mijn excuses als hier al een topic over is maar ik kon het zo snel niet vinden met de zoekfunctie. Ik ben van plan om eind deze week een spacecake te bakken. Kan ik dit het beste doen door eerst wietboter te maken of door de wiet gewoon meteen door het beslag te doen? Ik heb het allebei al een keer gedaan en het heeft bij mij allebei een goed effect op geleverd. Ik vroeg me alleen af wat het beste was zodat ik het optimale uit mijn spacecake kan halen. Ik had ook nog een vraagje opver de hoeveelheid. Hoeveel wiet (gewoon goede kwaliteitswiet geen knipafval) gebruiken jullie meestal per persoon bij een spacecake? De vorige keren heb ik het met knipafval gedaan dus ik vind het nu moeilijk in te schatten. Ik en de personen waarmee ik de spacecake gaan bakken zijn allemaal ervaren dagelijkse blowers dus we zijn wel wat gewend. Alvast bedankt, Groeten M8"
"TechNora zei: Weigeren om naar die drugstesten te gaan! Serieus, niemand die jou kan dwingen tot zo'n test ook je ouders niet. Het is jouw lichaam tenslotte!! Klik om te vergroten... Als hij weigert geeft hij eigenlijk toe dat die gebruikt. Als die onschuldig was had die niks te verbergen toch! Maarja het beste is inderdaad niet blowen. Mijn ervaring is dat je zeker 1 of 2 jointjes zou kunnen roken na je test. Maar bij mijn testen was een afkapwaarde."
"cropp zei: de vrije school heb ik ook niet afgemaakt, aan het einde van de 2e van de middelbare school mocht ik en mijn brijwerkje een andere school zoeken, en toen ben ik maar naar dé tuigschool van helmond gegaan... Klik om te vergroten... TKC? :P"
"Vind hem altijd wel grappig check de studiosessies van Steen (waarvan 1 met spinal): http://www.101barz.nl/"
"Ik luister vooral naar Bob Marley, Damian Marley, Alpha Blondy, Gentlemen en Ben Harper. Vooral Burn One Down van Ben Harper vind ik een goed nummer!"