Maar je hebt niet iets van sterretjes in je zicht? soort sneeuw? dat zou wijzen op HPPD.
#2
Benen die gewoon de toekomst in lopen zonder dat je je er echt bewust van bent waar ze heen gaan,
Je lichaam die zijn dagelijkse dingen doet, maar je hoofd zit er niet bij, je Doet het wel, maar je beleefd het niet meer.
zoiets?
x
#3
Je kan het mooi verwoorden, ik kan je helaas niet helpen.
#4
IK BELEEF OOK ALLES NIET ECHT MEER.... ik zit zwaaar aan de keta en ik vind het suepr grppiigg jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenzzzzzz
#5
google : Solutions , Voorthuizen.
gewoon ff kappen met dope
tot je begrafenis ofzo
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.