#1
Hallo allemaal,
Ik heb sinds eergisteren Supercaps Extreme (die met 400 mg caffeïne/pil) in huis, en heb deze geprobeerd maar ik merk gewoon vrijwel niks op en vraag ik me af waarom niet.
Toen het bij mij aankwam was het gewoon goed verpakt en orginele plastic zat om de pot heen.
Ik neem zo'n pil in met 1 glas water.
Verder heb ik nu 4x zo'n pil binnen gekregen, waarvan:
1x na energiedrank te hebben gedronken.
2x op nuchtere maag waarvan 1x ook in de ochtend was.
1x op minder nuchtere maag.
En ik merk gewoon niks op, sterker nog na zo'n pil zou ik zelfs nog kunnen geeuwen of slapen.
Iemand die me hiermee kan helpen? Of ligt dit gewoon geheel aan mijn eigen lichaam ofzo?
Alvast bedankt!
Ik heb sinds eergisteren Supercaps Extreme (die met 400 mg caffeïne/pil) in huis, en heb deze geprobeerd maar ik merk gewoon vrijwel niks op en vraag ik me af waarom niet.
Toen het bij mij aankwam was het gewoon goed verpakt en orginele plastic zat om de pot heen.
Ik neem zo'n pil in met 1 glas water.
Verder heb ik nu 4x zo'n pil binnen gekregen, waarvan:
1x na energiedrank te hebben gedronken.
2x op nuchtere maag waarvan 1x ook in de ochtend was.
1x op minder nuchtere maag.
En ik merk gewoon niks op, sterker nog na zo'n pil zou ik zelfs nog kunnen geeuwen of slapen.
Iemand die me hiermee kan helpen? Of ligt dit gewoon geheel aan mijn eigen lichaam ofzo?
Alvast bedankt!