Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, dat kan wel kloppen, maar persoonlijke ervaringen van anderen kunnen niet tegen een LD50 van een rat op. Bovendien zijn er natuurlijk ook meerdere componenten aanwezig in die pil, die samen bij elkaar nog 'gevaarlijker' zijn. En ik weeg 105 kilo, dus zou dan 105 keer 192 mg caffeïne moeten overleven haha. Grofweg 20 gram dus."
"Winehouse zei: hartslag van 52 slagen p/m is redelijk laag. Klik om te vergroten... Ja maar dat is mijn standaard hartslag. Ik ben een keer gemeten op 45 hartslagen per minuut."
"Nee ik merk niks. Ik neem niet dagelijks energiedrank in, maar van energiedrank merk ik ook vrij weinig alleen 2 koppies koffie werkt erg goed, energiedrank vreemd genoeg niet. En dit zal niet gevaarlijk zijn, 2 tegelijk? De dosering staat maximaal 2 per dag. Wat is dan door jou (of iemand anders die wil reageren) zo ongeveer de limiet die niet moet worden overschreden? Want ik weet niet hoe gevaarlijk of ongevaarlijk de bestanddelen zijn."
"Ik heb net even geleden 2 pillen gelijktijdig ingenomen, waarbij ook nog vooraf kapot gemaakt en opgelost in een glas water en dat achterover gegooid en heb nu een rustige hartslag van circa 52 slagen per minuut, geen zweten en geen andere symptomen. Is er iets mis met me dan ofzo?"
"Hallo allemaal, Ik heb sinds eergisteren Supercaps Extreme (die met 400 mg caffeïne/pil) in huis, en heb deze geprobeerd maar ik merk gewoon vrijwel niks op en vraag ik me af waarom niet. Toen het bij mij aankwam was het gewoon goed verpakt en orginele plastic zat om de pot heen. Ik neem zo'n pil in met 1 glas water. Verder heb ik nu 4x zo'n pil binnen gekregen, waarvan: 1x na energiedrank te hebben gedronken. 2x op nuchtere maag waarvan 1x ook in de ochtend was. 1x op minder nuchtere maag. En ik merk gewoon niks op, sterker nog na zo'n pil zou ik zelfs nog kunnen geeuwen of slapen. Iemand die me hiermee kan helpen? Of ligt dit gewoon geheel aan mijn eigen lichaam ofzo? Alvast bedankt!"
"Haha ja dat besef ik ook dat het veel is, maar ik merk gewoon vrijwel niks. Ik weet zelfs de halfwaardetijd van caffeïne uit mijn hoofd, en hoeveel ervan in koffie, thee en energiedrank zit onder andere."
"Haha ik heb gewoon caffeïne een keer op moeten zoeken ivm een experiment, en het is meteen blijven steken allemaal wat er stond. Want dan zit ik er ook gewoon mee te rekenen van hoeveel er nog in mn lichaam rondcirculeert En meestal lees ik ook hoeveel mg caffeïne/100 ml er in mijn energiedrankje zit."