Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is een heroïnepers?

Wat is een heroïnepers?

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Maatje36Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Een kennis van mij is onlangs opgepakt omdat deze handelde in heroïne en andere drugs. In zijn woning werd o.a. een heroïnepers aangetroffen. Nu ben ik het hele internet aan het afstruinen om te weten te komen wat een heroïnepers is, en waarvoor deze gebruikt wordt. Misschien dat iemand op dit forum mij dit kan uitleggen?
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb er verder geen verstand van, maar misschien om heroïne mee te persen :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heroïne is een poeder, het zal dus wel gebruikt worden bij het productieproces lijkt me. Probeer je zoektermen anders eens in het engels.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij kent wel veel mensen in de heroine wereld :openmouth:
Zie andere topic van je
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oooh oke, duidelijk. Goed van je dat je collega haar hart bij jou kunt luchten!
En een heroine pers is geloof ik het volgende: Ze halen heroine vaak uit elkaar, versnijden het en om he dan weer in elkaar te persen tot blokken voor de verkoop gebruiken ze een heroine pers. Volgens mij dan.....
M
Maatje36Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Jij kent wel veel mensen in de heroine wereld :openmouth:
Zie andere topic van je
Klik om te vergroten...
Gelukkig ken ik er niet zoveel als je misschien denkt. Die kennis van die pers woont bij mij in de flat op de zelfde gallerij. Ik wist via via dat hij handelde in het spul, maar ik ben niet het type dat meteen gaat bellen met de politie etc. Wat iemand doet moet hij of zij zelf weten, daar kan en wil ik niet over oordelen. De dochter van een collega van mij ken ik niet persoonlijk, maar uit verhalen van haar moeder (mijn collega dus), merk ik echt dat het een hel is waarin, deze overigs bloedmooie meid, in verkeert. Haar moeder heeft in mij een soort van uitlaatklep gevonden. Niet dat ik haar kan helpen, maar ik heb geen oordeel over gebruikers. Dat wil zeggen dat ik niemand uitscheld voor junk, crimmineel etc, wat anderen nogal snel doen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Tripper zei:
Ik heb er verder geen verstand van, maar misschien om heroïne mee te persen :grin:
Klik om te vergroten...

Hehe. Die wou ik ook posten :grin:

Ik dacht trouwens dat heroïne uitsluitend geïmporteerd werd, dus dat het productie is lijkt me sterk. Wat het dan wel zou moeten zijn heb ik geen idee, misschien gevalletje om brokken mee te persen ofzo. :P

Edit: Oké, ik post net hetzelfde als hierboven. Te laat gezien :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."