Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstintelingen?

tintelingen?

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#1
en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..

Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden :)
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#3
hallo mensen,

ik heb afgelopen vrijdag een combinatie van speed ( 0.7-0.8 gram, getest op zown 72% ) en XTC ( geen idee welke, 1.5 pilletje ) daarnaast veel alcohol, wiet en hasj.

nu begon ik het op me kamer rond 5-6 uur 's ochtends heel koud te krijgen, en ik weet dat dt normaal is, maar ik begon ook tintelingen te krijgen, overal, zelfs in me tong.

miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt?

mvg,
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
I'm not touching that one with a 10 foot pole.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt?
Klik om te vergroten...
In je tong zitten ook zenuwen dus is het logisch dat je het daar ook waarneemt. Maar met die hoeveelheid en zuiverheid is wel ziek veel als je tenminste geen tolerantie hebt.

Dit is misschien wel leuk, in de hersenen heb je een sensibel en een motorisch deel. De hand is een veel groter deel dan bijvoorbeeld het bovenbeen aangezien de hand veel vaardiger is. Het wordt de homunculus genoemd.

p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
I'm not touching that one with a 10 foot pole.
Klik om te vergroten...


wat wil je daarmee zeggen xd?



@ petrovic

mijn gebruik van speed is sinds een 2.5 maand een beetje aangewakkerd en in die 10 weken ongeveer heb ik het net 4 keer gedaan , xtc heb ik zelfs nog minder vaak gebruikt

dus of het ligt aan mij lichamelijk, ik heb wel een snelle stofwisseling alcohol is vaak vrij snel ( ler ) uitgewerkt.

maarja, je probeert aan te geven dat de drugs met name een slag maken op het sensibele deel? vandaar de tintelingen etc?

of hoe bedoel je dat? ik snap wel wat er word gezegd maar niet wat je ermee wil zeggen

mvg
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aalpoepert zei:
I'm not touching that one with a 10 foot pole.
Klik om te vergroten...

ik snap het wel, dit is een aardige combi vriend.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
luchtigtoetje zei:
dit is een aardige combi vriend.
Klik om te vergroten...
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#9
aah okee, ja de volgende keer zal ik niet zoveel gebruiken haha het was niet eens mijn plan vooraf om dat te gaan doen xd
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#10
pinoblowtsoms zei:
aah okee, ja de volgende keer zal ik niet zoveel gebruiken haha het was niet eens mijn plan vooraf om dat te gaan doen xd
Klik om te vergroten...

Al doende leer je:grin:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Of: al doende raak je je hersens kwijt :smoke:
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#12
daar kan ik wel een paar van missen hoor, xd

maarja de beste manier om ermee leren om te gaan is nog altijd door het zelf te ervaren, en beter in een vroeg stadium ervaren dan opeens na een half jaar verslaving pas inzien hoe erg het met je is.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
luchtigtoetje zei:
Aalpoepert zei:
I'm not touching that one with a 10 foot pole.
Klik om te vergroten...

ik snap het wel, dit is een aardige combi vriend.
Klik om te vergroten...
Nou niet gaan overdrijven he...

Waarschijnlijk vroor het buiten :wave:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
pinoblowtsoms zei:
luchtigtoetje zei:
Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..

Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden :)
Klik om te vergroten...

maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen :wink:

en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad :hearteyes:

maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer...
Klik om te vergroten...

BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren.

Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents..
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#15
luchtigtoetje zei:
Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..

Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden :)
Klik om te vergroten...

maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen :wink:

en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad :hearteyes:

maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer...
p
pinoblowtsomsLid
01-01-2024, 00:00
#16
luchtigtoetje zei:
BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren.

Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents..
Klik om te vergroten...


jaah daar heb je wel gelijk in, en als je niet als een bezete alles snel gaat nemen zie je het toch nog wel aankomen, en aangezien ik sowieso al veel water drink zal uitdroging er niet gauw tussen zitten

maarja, ik heb geleerd :P de volgende keer minder en geen 5 dingen door elkaar , verder heb ik me trouwens niet brak gevoeld ook niet slecht/misselijk/spierpijn, helemaal niks, alleen moe.

dus zo erg zal het wel niet zijn geweest
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je daar al niet brak van wordt dan:
pinoblowtsoms zei:
zo erg zal het wel niet zijn geweest
Klik om te vergroten...
:P Maar inderdaad, beter gewoon rustig aan doen. Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Einstein zei:
Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt :sunglasses:
Klik om te vergroten...

en die zin is gelijk een instant classic. :hearteyes:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed en MDMA vergroten de neurotoxische werking van elkaar.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
pinoblowtsoms zei:
en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo
Klik om te vergroten...

Is niet gek hoor, iedereen reageert anders op drugs en combo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."