#1
en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo
In je tong zitten ook zenuwen dus is het logisch dat je het daar ook waarneemt. Maar met die hoeveelheid en zuiverheid is wel ziek veel als je tenminste geen tolerantie hebt.miss heeft er iemand een verklaring voor? niet dat ik t erg vind, maar kan het niet zijn dat ik te veel heb gebruikt?
Aalpoepert zei:I'm not touching that one with a 10 foot pole.
Aalpoepert zei:I'm not touching that one with a 10 foot pole.
luchtigtoetje zei:dit is een aardige combi vriend.
pinoblowtsoms zei:aah okee, ja de volgende keer zal ik niet zoveel gebruiken haha het was niet eens mijn plan vooraf om dat te gaan doen xd

Nou niet gaan overdrijven he...luchtigtoetje zei:Aalpoepert zei:I'm not touching that one with a 10 foot pole.
ik snap het wel, dit is een aardige combi vriend.

pinoblowtsoms zei:luchtigtoetje zei:Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..
Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden![]()
maar iemand die een overdosis neemt de eerste keer was naar mijn mening nog niet eens verstandig genoeg om het idee uberhaupt in zijn kop te halen
en ik ben absoluut niet nieuw met drugs, ik heb alleen nooit waarde aan harddrugs gegeven totdat ik een keertje een leuk feestje heb gehad![]()
maarja, ik weet in ieder geval dat ik geen 5 drugs tegelijk meer pak, en voorlopig ook geen xtc met speed meer...
luchtigtoetje zei:Tenzij je natuurlijk de eerste keer een overdosis neemt en doodgaat, dan leer je niks..
Als je nog vrij nieuw bent adviseer ik je het verlopig bij 1 drug te houden![]()
luchtigtoetje zei:BEdoelde ook meer met het gebruiken van drugs. Het probleem met 5 dingen door elkaar is dat je niet meer weet wat waar van komt. En dus ook niet weet hoe je op bepaalde dingen met reageren.
Ik ben trouwens geen godfather van de drugs ofzo hoor.. just giving my two cents..
:P Maar inderdaad, beter gewoon rustig aan doen. Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebtpinoblowtsoms zei:zo erg zal het wel niet zijn geweest
Einstein zei:Het gaat er niet om dat je zo veel mogelijk drugs naar binnen werkt, maar dat je een zo leuk mogelijke avond hebt![]()
pinoblowtsoms zei:en of die avond leuk was, enigste slechte ervaringen die ik ooit heb meegemaakt met drugs waren dan met wiet in combinatie met alcohol hahahah, klinkt heel stom ofzo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."