#1
Dat doet ze al in verband met geneesmiddelen. ![:)]()
poison drink zei:Ging het maar allemaal zo simpel.Afspraak maken bij een specialist, allemaal miserie. En dan zal het toch voor na de examens zijn. Maar inderdaad, een zus van haar had zogezegd ook die afwijking, totdat ze het nog eens liet testen.. Bleek niets van waar te zijn.
poison drink zei:Spijtig alleen dat zo'n specialisten zo duur zijn.Overlaatst nog had iemand testen laten uitvoeren met fMRI scanner, om na een paar weken te horen dat ze niets gevonden hebben.
Leuk voor die paar 100 euro die je dan kwijt bent.
poison drink zei:Niet helemaal vermoed ik. Dan ben je nog geld genoeg kwijt. Maar daar denken we wel even over na na de examens.![]()
poison drink zei:Ja het zou wel fijn zijn om te weten of ze het nu wel of niet heeft. Maar ze heeft er geen last van, dus gaan haar ouders het nut er niet van inzien om dure onderzoeken te laten doen.
poison drink zei:Dat doet ze al in verband met geneesmiddelen.![]()
Ja inderdaad in onze ogen ook niet. Maar de ouders zijn nogal 'gierig' dus tenzij het echt nodig is zie ik zo'n test niet snel komen.
En zoveel moeite is het nu ook weer niet, op die geneesmiddelen letten.![]()
Sublimo zei:Jammer, dat is nu een vlak waarop iemand eigenlijk niet te gierig mag zijn.
Amateurtje zei:Ik heb zelf een onregelmatige hartslag ( dus niet echt een afwijking) maar ik ondervind er geen problemen mee. Een goede vriend van mij heeft een echte hartafwijking en hij gebruikt nog steeds en ondervindt er ook geen last van. Maar je huisarts raadplegen is zeker niet overbodig!
poison drink zei:@ Tomaat: Bedankt voor je ervaring mee te delen! Het lijkt me thans niet zo'n goed plan om uppers te gebruiken in jouw geval, maar daar beslis je natuurlijk zelf over. Heb je dit eens aan een dokter gevraagd?![]()
Tomaat zei:Ik vind dokters nu eenmaal saaie mensen![]()
poison drink zei:Tomaat zei:Ik vind dokters nu eenmaal saaie mensen![]()
Niet veralgemenen aub. :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."