Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKapanol en XTC of GHB

Kapanol en XTC of GHB

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je ervaring met GHB en/of XTC? en besef je je dat je na afloop (zeker met XTC) misschien wel rotter kan voelen?

Bovenstaand advies over overleg met je specialist is erg verstandig. Hij zal het vast afraden op basis van anti-drugssentimenten. Laat blijken dat je serieus bent en dus een serieus antwoord wil. Stel gerichte en zinnige vragen. Een goede arts zal dan toch wel antwoord geven.

Ik heb er verder niet zo veel ervaring mee maar kan me het volgende bedenken: Kapanol is als opiaat een downer. GHB is ook een downer. Deze twee combineren is daardoor risicovol, omdat je jezelf teveel kan verdoven. Je wilt natuurlijk niet outgaan en/of stoppen met ademhalen. Onmogelijk is het w.s. niet maar aan te raden dus ook niet
XTC is een upper. XTC en kapanol combineren kan onverwachte effecten hebben, maar zal niet snel tot outgaan e.d. leiden. XTC is w.s. beter te combineren, maar oplettenheid is wel verstandig.

Als je al combineert, zorg dan dat je weet wat je neemt. Zorg dus dat je je spullen test. Daarnaast is het verstandig om te starten met lage dosissen. Bijnemen kan altijd nog. org ook dat andere weten dat je combineert en wat je neemt. Beter be safe than sorry...
K
KapanolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden,
Ik ben een gehandicapte man van 41 en gebruik voor het onderdrukken van ernstige zenuwpijn al enkele jaren diverse soorten Morfine. Op dit moment een hoeveelheid van 2xdaags 20mg Kapanol. De pijnonderdrukking is redelijk maar ik wil niet verhogen vanwege de bijwerkingen zoals obstipatie, duf, vermoeid, verminderde concentratie, etc.

Nu vraag ik mij af of ik naast deze Kapanol ook XTC of GHB kan gebruiken voor het creëren van een ontspannen sfeer op feestjes.

Is er iemand met ervaring?
Hoor het graag.

Gr. Bo
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb er geen ervaring mee maar je zou het aan je behandelend arts kunnen voorleggen .
Ik wens je heel veel succes er mee
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op het andere forum, wat ik hier niet bij naam mag noemen, is een dergelijke vraag beantwoord door het drugsinfoteam. Hier zal je weinig antwoorden vinden, omdat iedereen hier vertrokken is....
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
Elfquest zei:
Op het andere forum, wat ik hier niet bij naam mag noemen, is een dergelijke vraag beantwoord door het drugsinfoteam. Hier zal je weinig antwoorden vinden, omdat iedereen hier vertrokken is....
Klik om te vergroten...

no offence hoor. maar ik vind t gewoon zo sneu dat de mensen van het "andere" forum hier altijd nog alles rond liggen te spammen of dergelijke reacties schrijven. heb je nou echt niet iets beters te doen?

laat de mensen hier gewoon in hun waarde, niemand vraagt "jullie" om terug te komen, en "jullie" vonden t toch allemaal zo kut hier, wat doe je hier dan nog?

ja 't is verstandig om contact op te nemen met proffesionals maar om het met die toon van "wat hier niet genoemd mag worden." en eindigen met dat iedereen weg is heeft totaal geen toegevoegde waarde.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik laat hem/haar alleen maar weten dat hij/zij hier weinig reacties zal krijgen. Wat ook zo is. Jammer dan als jij vindt dat hij dat niet hoeft te weten en hier maar gewoon wekenlang op een antwoord moet wachten. Ik denk er anders over.

Ik vind het hier trouwens helemaal niet 'kut'. Vermaak me prima hoor. :grin:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#7
Elfquest zei:
Ik laat hem/haar alleen maar weten dat hij/zij hier weinig reacties zal krijgen. Wat ook zo is. Jammer dan als jij vindt dat hij dat niet hoeft te weten en hier maar gewoon wekenlang op een antwoord moet wachten. Ik denk er anders over.

Ik vind het hier trouwens helemaal niet 'kut'. Vermaak me prima hoor. :grin:
Klik om te vergroten...

zoals ik zei, je hebt inderdaad gelijk dat t verstandig is een profesional te raadplegen, en dat die beschikbaar is op het andere forum. maar de manier waarop je het brengt vind ik storend. zoals al gezegd, nog offence :) , ik zit zelf ook op het andere forum, maar vind t gewoon jammer om bijvoorbeeld van jou (maar ook van anderen!) hier toch niet steeds spam te moeten lezen omdat je ervan baalt dat je je berichten niet kan aanpassen.
sure dit bericht was best behulpzaam, maar kijk bijvoorbeeld in de xtc map. de eerste 2 berichten die ik er vandaag van jou las hadden totaal geen toegevoegde waarde, wat (misschien terecht) vervelend is voor de admins, maar ook voor members die daar niet om hebben gevraagd.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is jammer. Ik heb nog wel zo mijn best gedaan op die berichten. Ik kan het helaas niet helpen he dat ik niet zo slim ben. :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."