#1
Heb je ervaring met GHB en/of XTC? en besef je je dat je na afloop (zeker met XTC) misschien wel rotter kan voelen?
Bovenstaand advies over overleg met je specialist is erg verstandig. Hij zal het vast afraden op basis van anti-drugssentimenten. Laat blijken dat je serieus bent en dus een serieus antwoord wil. Stel gerichte en zinnige vragen. Een goede arts zal dan toch wel antwoord geven.
Ik heb er verder niet zo veel ervaring mee maar kan me het volgende bedenken: Kapanol is als opiaat een downer. GHB is ook een downer. Deze twee combineren is daardoor risicovol, omdat je jezelf teveel kan verdoven. Je wilt natuurlijk niet outgaan en/of stoppen met ademhalen. Onmogelijk is het w.s. niet maar aan te raden dus ook niet
XTC is een upper. XTC en kapanol combineren kan onverwachte effecten hebben, maar zal niet snel tot outgaan e.d. leiden. XTC is w.s. beter te combineren, maar oplettenheid is wel verstandig.
Als je al combineert, zorg dan dat je weet wat je neemt. Zorg dus dat je je spullen test. Daarnaast is het verstandig om te starten met lage dosissen. Bijnemen kan altijd nog. org ook dat andere weten dat je combineert en wat je neemt. Beter be safe than sorry...
Bovenstaand advies over overleg met je specialist is erg verstandig. Hij zal het vast afraden op basis van anti-drugssentimenten. Laat blijken dat je serieus bent en dus een serieus antwoord wil. Stel gerichte en zinnige vragen. Een goede arts zal dan toch wel antwoord geven.
Ik heb er verder niet zo veel ervaring mee maar kan me het volgende bedenken: Kapanol is als opiaat een downer. GHB is ook een downer. Deze twee combineren is daardoor risicovol, omdat je jezelf teveel kan verdoven. Je wilt natuurlijk niet outgaan en/of stoppen met ademhalen. Onmogelijk is het w.s. niet maar aan te raden dus ook niet
XTC is een upper. XTC en kapanol combineren kan onverwachte effecten hebben, maar zal niet snel tot outgaan e.d. leiden. XTC is w.s. beter te combineren, maar oplettenheid is wel verstandig.
Als je al combineert, zorg dan dat je weet wat je neemt. Zorg dus dat je je spullen test. Daarnaast is het verstandig om te starten met lage dosissen. Bijnemen kan altijd nog. org ook dat andere weten dat je combineert en wat je neemt. Beter be safe than sorry...