Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik ben een gehandicapte man van 41 en gebruik voor het onderdrukken van ernstige zenuwpijn al enkele jaren diverse soorten Morfine. Op dit moment een hoeveelheid van 2xdaags 20mg Kapanol. De pijnonderdrukking is redelijk maar ik wil niet verhogen vanwege de bijwerkingen zoals obstipatie, duf, vermoeid, verminderde concentratie, etc. Nu vraag ik mij af of ik naast deze Kapanol ook XTC of GHB kan gebruiken voor het creëren van een ontspannen sfeer op feestjes. Is er iemand met ervaring? Hoor het graag. Gr. Bo"