#1
op internet stond hij als 1 van de beste films ter wereld , (nieuwschierige ik dat ik ben) wou hem dus wel is effe bekijken.
Ik sta er nog steeds versteld van! Nog steeds zit ik met de vraag : " where does it end"
en waarom wordt deze film nooit uitgezonden op televisie,of getoond in scholen (voor drugspreventie ofzo)?
De film laat wel degelijk een impact achter die wel eventjes blijft hangen. Zijn er nog mensen?![:grin:]()
Ik sta er nog steeds versteld van! Nog steeds zit ik met de vraag : " where does it end"
en waarom wordt deze film nooit uitgezonden op televisie,of getoond in scholen (voor drugspreventie ofzo)?
De film laat wel degelijk een impact achter die wel eventjes blijft hangen. Zijn er nog mensen?
