Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar ligt het aan? (Dringend!)

Waar ligt het aan? (Dringend!)

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik zit met een probleem ik heb namelijk 2 dagen speed gebruikt, maar wel gewoon nog een paar uurtjes geslapen.
In de nacht dat ik doorhaalde had ik voor mezelf wiet gehaald,
En ik merkte toen ik het rookte dat er een rare chemische smaak was.
Maar ik had vooraf al een rare smaak van de speed in mijn mond, dus ik dacht dat het daaraan lag.
Nu is de laatste speed 2 dagen geleden geweest, en heb ik afgelopen nacht heerlijk doorgeslapen.
Toen ik wakker werd was ik een beetje moe, lam, het gewoonlijke gevoel na speed.
nu heb ik wiet gerookt vandaag, dezelfde als in die nacht en nu smaakte het weer raar (chemisch).
Overigens krijg ik nog steeds moeilijk eten binnen net als op de speed.
Nu zijn mijn pupillen ook nog steeds groot, en ik voel me nogal afwezig.
Ik vergeet constant dingen en communicatie met mensen gaat nogal verward, dus daarom vraag ik het hier maar eventjes.

Ligt dit aan de speed of zou er iets op de wiet zijn gespoten, ik ken diegene waar ik het van heb persoonlijk, ik ben zowat vriend aan huis dus het lijkt me sterk als hij me bespoten wiet geeft.

Ik hoop dat het na nog een nachtje slapen het over is, die wiet ga ik trouwens ook maar links laten liggen.

:confused:
Normaal kan ik altijd wel grip houden op hoe ik me voel maar nu zit ik precies in een cocon...
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk ook dat het zoiets is, ik ga bank hangen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smokey046 zei:
Ligt dit aan de speed of zou er iets op de wiet zijn gespoten, ik ken diegene waar ik het van heb persoonlijk, ik ben zowat vriend aan huis dus het lijkt me sterk als hij me bespoten wiet geeft.
Klik om te vergroten...

Dit zal 'denk ik' eerder aan de speed liggen, ken je andere mensen die ook dat wietje geblowd hebben? Hebben ze iets soortgelijks te vertellen?

Met speed had ik ook veel een verdraaide smaak in me mond maar meestal wel de dag nadien wel weer opgelost.

Grts
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het met 2 mensen nog gerookt maar 1 iemand zei van niet en diegene die van wel zei was zat, dat is dan ook maar een twijfel geval.
En inderdaad die rare smaak was ik gewoon van speed maar dit is toch wat anders.
Ik werd redelijk helder wakker, maar dit bracht me terug naar het gevoel van de nacht op speed.
Buiten het actief gevoel
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik herken dit wel, je hebt denk ik gewoon last van de mentale kater die speed kan veroorzaken. Deze kan wel een dag of 2 aanhouden. Als je nu gewoon rust neemt en af en toe toch probeert te eten, zal je binnenkort wel weer back to normal zijn :) don't worry!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smokey046 zei:
ik ga bank hangen.
Klik om te vergroten...
Strak plan, ga ik ook doen :) .

Laat je niet vangen, ga bankhangen :stoned:

Grts
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smokey046 zei:
Hey,

Ik zit met een probleem ik heb namelijk 2 dagen speed gebruikt, maar wel gewoon nog een paar uurtjes geslapen.
In de nacht dat ik doorhaalde had ik voor mezelf wiet gehaald,
En ik merkte toen ik het rookte dat er een rare chemische smaak was.
Maar ik had vooraf al een rare smaak van de speed in mijn mond, dus ik dacht dat het daaraan lag.
Nu is de laatste speed 2 dagen geleden geweest, en heb ik afgelopen nacht heerlijk doorgeslapen.
Toen ik wakker werd was ik een beetje moe, lam, het gewoonlijke gevoel na speed.
nu heb ik wiet gerookt vandaag, dezelfde als in die nacht en nu smaakte het weer raar (chemisch).
Overigens krijg ik nog steeds moeilijk eten binnen net als op de speed.
Nu zijn mijn pupillen ook nog steeds groot, en ik voel me nogal afwezig.
Ik vergeet constant dingen en communicatie met mensen gaat nogal verward, dus daarom vraag ik het hier maar eventjes.

Ligt dit aan de speed of zou er iets op de wiet zijn gespoten, ik ken diegene waar ik het van heb persoonlijk, ik ben zowat vriend aan huis dus het lijkt me sterk als hij me bespoten wiet geeft.

Ik hoop dat het na nog een nachtje slapen het over is, die wiet ga ik trouwens ook maar links laten liggen.

:confused:
Normaal kan ik altijd wel grip houden op hoe ik me voel maar nu zit ik precies in een cocon...
Klik om te vergroten...

Ik heb alleen het begin gelezen en ik weet al weer de smaak vanaf komt. Geloof het of niet door pep krijg je hele vieze vingers en vaak was je deze niet zo vaak als het nodig is. Speed gaat op je vingers zitten en een hele hoop afval als je dan wiet verkruimelt trekt die smaak erin. Heb dit zelf heel vaak gehad vooral de laatste jaren omdat ik heel erg begin te zweten op de pep. Weet niet of je een crusher hebt gebruikt anders verwacht ik dat dat de oorzaak is. In de douche gaan wil af en toe niet eens voldoende zijn. Iedere keer als ik een paar lijnen pep neem krijg ik precies hetzelfde een hele chemische smaak aan de wiet en shag. Op een bepaalde manier blijft de smaak in je vingers hangen denk de combinatie van pep, vuil, thc en wie weet wat allemaal.

Weet niet zeker of dit de oorzaak is maar het klinkt zo bekend in de oren dat het goed zou kunnen.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou, ik heb een lange nacht doorgeslapen en ik voel me stukken beter.
Willem over de smaak denk ik ook dat het van de speed komt, ik ga straks nog eens een jointje roken en dan eens testen of de smaak er nog is.

Iedereen bedankt voor het advies, nu is de chaos uit mijn hoofd verdwenen. :grin:
j
jimmyjackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hola,

Ik vroeg me af wat jullie nou echt leuk lijkt of wat jullie al gedaan hebben tijdens soorten drugs. Ik heb zelf maar 1 keer zwaar getript van xtc en 1 keer licht getript van spacecake. Wat is nou echt geweldig om te doen wat je normaal nuchter doet?

- Wat mij heel leuk lijkt is een keer douchen tijdens een trip.
- Verder vind ik het geweldig als goede vrienden langs komen tijdens een trip (maakt niet uit of ze zelf meedoen of niet).
- Eigen mp3 speler luisteren
- Je favoriete serie kijken
- Een groot feest (Qlimax oid)
- Een wandeling (heb alleen nog maar binnen getript)
- ^^
- Voor de gein kijken hoevaak je kan opdrukken
- Ritje maken (als bijrijder of course) in een auto
- Ik verzin vast nog wel meer :P
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wel er offtopic de laatste reactie, en vind het ook eerlijk gezegd een beetje raar om daar over in dit topic te gaan praten.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
willemvaag zei:
Wel er offtopic de laatste reactie, en vind het ook eerlijk gezegd een beetje raar om daar over in dit topic te gaan praten.
Klik om te vergroten...

Ben ik het mee eens, niet echt een meerwaarde..
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja hoe komt iemand van dit topic bij het berichtje van jimmy. Probeer een verband te leggen maar dat gaat niet.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#13
willemvaag zei:
Ja hoe komt iemand van dit topic bij het berichtje van jimmy. Probeer een verband te leggen maar dat gaat niet.
Klik om te vergroten...

Is zijn eerste bericht, waarschijnlijk weet hij niet in welk subforum hij het moet vragen.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja zoiets zat ik ook al te denken... Erg zat dat ik de tijd heb om over deze dingen na te denken maar ik doe die dingen altijd onder invloed in principe doe ik alles wat ik doe onder invloed. Om toch even te reageren op dat berichtje..
S
SomsGebruikenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Algemeen fenomeen: Als je MDMA / XTC of Speed of Cocaine gebruikt kan wiet anders gaan smaken, heb eens tien pillen genomen en kon de dag erachter zelfs geen wietgeur ruiken of ik moest overgeven, als ruikt vermuft, en ja dit heb je iedere keer.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SomsGebruiken zei:
Algemeen fenomeen: Als je MDMA / XTC of Speed of Cocaine gebruikt kan wiet anders gaan smaken, heb eens tien pillen genomen en kon de dag erachter zelfs geen wietgeur ruiken of ik moest overgeven, als ruikt vermuft, en ja dit heb je iedere keer.
Klik om te vergroten...

Als vroegere speedfreak moest ik dit weten, maar denk dat het 'para gevoel' me eventjes een wandelingetje heeft doen maken.
Lag inderdaad aan de Pep.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#17
SomsGebruiken zei:
Algemeen fenomeen: Als je MDMA / XTC of Speed of Cocaine gebruikt kan wiet anders gaan smaken, heb eens tien pillen genomen en kon de dag erachter zelfs geen wietgeur ruiken of ik moest overgeven, als ruikt vermuft, en ja dit heb je iedere keer.
Klik om te vergroten...

Ja volgens mij was die conclusie al getrokken maar je geeft geen oorzaak. Je zegt alleen dat het komt door de pillen maar die muffe smaak moet toch ergens vanaf komen. En in mijn geval gaat het niet alleen om de wiet maar ook om de tabak en overal waar ik met mijn handen aankom. Ben ervan overtuigd dat het gewoon enkel heeft te maken met slecht wassen van de handen en evt speedresten, zweet en andere levenresten. Wat is de oorzaak van jou fenomeen dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."