Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hola, Ik vroeg me af wat jullie nou echt leuk lijkt of wat jullie al gedaan hebben tijdens soorten drugs. Ik heb zelf maar 1 keer zwaar getript van xtc en 1 keer licht getript van spacecake. Wat is nou echt geweldig om te doen wat je normaal nuchter doet? - Wat mij heel leuk lijkt is een keer douchen tijdens een trip. - Verder vind ik het geweldig als goede vrienden langs komen tijdens een trip (maakt niet uit of ze zelf meedoen of niet). - Eigen mp3 speler luisteren - Je favoriete serie kijken - Een groot feest (Qlimax oid) - Een wandeling (heb alleen nog maar binnen getript) - ^^ - Voor de gein kijken hoevaak je kan opdrukken - Ritje maken (als bijrijder of course) in een auto - Ik verzin vast nog wel meer :P"