Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCreatief

Creatief

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
bunny0989Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo, zijn jullie ook zo emotioneel als jullie genomen hebbn. Ik begin vaak mooie quotes neer te schrijven zoals:

"Drugs is mijn enige vriend die me nooit zal laten gaan en in de steek laten "
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Weet niet wat het met verslaving te maken heeft maar ik ga er toch op in. Waarom zou drugs je vriend zijn het blijft ongeacht wat je doet een deel van je maar toch. Vrienden maken je gezondheid niet kapot en de meeste drugs wel. Vrienden maken je niet verslaafd, afhankelijk, junkie, psychisch labiel, etc. Dus hoe kan drugs je vriend zijn denk ik dan ik zeg het niet om je te bashen ofzo maar vindt het een raar iets om drugs als vriend te zien..
b
bunny0989Lid
01-01-2024, 00:00
#3
d1g1tal1s zei:
Yep, en daar heb ik een term voor: Pillenpraat.
Iedereen en alles de liefste.!
Klik om te vergroten...

Sorry maar wat is pillenpraat?
Z
ZoariLid
01-01-2024, 00:00
#4
"Pillenpraat".

voor iedereen anders maar voor mij is het een onderwerp of filosofische zin waar ik echt heel lang over kan praten zonder dat het verveelt.

"If freedom is so hard to reach...i will die for it."
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ken je dat niet? Als iemand een pilletje op heeft, en dan zijn/haar liefde met jou en de rest van het universum wil delen, blij is met iedereen om zich heen, :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:, over hoe fijn het wel niet is vanavond (terwijl zijn/haar mondhoeken het daar niet helemaal mee eenz zijn haha).

Op het moment dat dat sterk afwijkt van wat iemand normaal tegen ze zegt noem ik dat pillenpraat. (en tijdens pillenpraat mag je alles zeggen zonder dat het je later kwalijk wordt genomen :grin: )
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahaha pillen praat zoo herkenbaar. Zeggen hoe lief je je vrienden wel niet vind en dat je echt blij met ze bent :P. Iedereen aanspreken en vragen of ze het wel leuk vinden :P haha mooie tijden
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yep, en daar heb ik een term voor: Pillenpraat.
Iedereen en alles de liefste.!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
d1g1tal1s zei:
over hoe fijn het wel niet is vanavond (terwijl zijn/haar mondhoeken het daar niet helemaal mee eenz zijn haha).
Klik om te vergroten...
Moehahaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."