#1
4 fmp is een amfetamine variant, dus ja dat ruiken ze. Die honden ruiken bijna alles inclusief 2ctjes
roberini zei:Ik denk eerlijk gezegd dat het geen drugshonden maar angsthonden zijn. Drugshonden zijn schaars en duur, en het drugsbeleid in België is nou niet zo streng dat ze werkelijk drugshonden zullen "inhuren".
2cbeenham zei:Je kunt de honden omzeilen door je drugs in een pot pindakaas te verstoppen. Laatst met Melt zijn wij vlak voordat de Duitse politie bij de grens iedere auto binnenste buiten ging keren met drugshonden, de grens over gegaan. Wij zijn dus niet gecontroleerd. We hoorden wel van kennissen die dus wel gecontroleerd waren, dat ze door zijn gelaten omdat de honden het niet hebben geroken door de pindakaas heen.
Wat je gewoon doet, is een pot pindakaas opwarmen in de magnetron zodat de pindakaas vloeibaar wordt. Dan laat je je drugs erin zakken en zet je de pot in de koelkast, zodat hij weer opstijft.
Drokz zei:Even later zag ik hem weglopen richting uitgang samen met een jongen die een paar tenten verderop zat, ik ging dit dus even navragen bij zijn vrienden en het bleek dat die man die ook bij mij om speed vroeg undercover politie was en dat die jongen spul had verkocht.
TCR_Travolta zei:2cbeenham zei:Wat je gewoon doet, is een pot pindakaas opwarmen in de magnetron zodat de pindakaas vloeibaar wordt. Dan laat je je drugs erin zakken en zet je de pot in de koelkast, zodat hij weer opstijft.
Wat een grap! Wij waren ook naar Melt geweest dit jaar en wij hebben ook twee potten pindakaas meegenomen met daarin onze shit!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."