Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbetrapt op een festival

betrapt op een festival

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meestal blijft het daarbij, vooral omdat je een gebruikershoeveelheid bij je had. Als ze zien dat het voor persoonlijk gebruik is nemen ze het af en verwijderen je van terrein. Als je een grote hoeveelheid bij je had(lees hier, dealershoeveelheid) was het een ander verhaal geweest. Zou je nergens zorgen om maken als ik jou was.
e
eefje123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog geluk gehad dat je niet veel had dan! Wel zonde van het festival, maar shit happens.
H
HappyCatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was onlangs op een festival , en ik en een vriend gingen ergens chill op een terrein MD dippen , er zat niet veel meer in het zakje , bijna niks eigenlijk .

net toen ik men vinger uit mijn mond deed en op keek , zag ik 2 (undercover) mannen voor me staan , toonden ze hun badge , en vroegen : "wat is dat?"

Ze begeleidden mij en 2 vrienden naar een rustiger plekje op het festival en lieten ons onze zakken leegmaken ( ik had niets anders bij , en mijn vrienden enkel weed.).
we hebben wel onze naam moeten geven , en ze hebben de zakjes weed ( en het restje MD) meegenomen

Daarna werden we het festival uitgegooid door de organisator.

wat zouden hiervan de gevolgen kunnen zijn ? We zijn allemaal 18+
een vriend zei dat er waarschijnlijk niks gaat gebeuren , omdat het een belachelijk lage hoeveelheid was.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang je niets getekend/ingevuld hebt zijn er sowieso geen gevolgen.
Beste ook een valse naam opgeven....met alleen jullie naam komen ze nergens hoor :)

Het festival moeten verlaten zal jullie 'straf' geweest zijn :wink:
G
GoldfinchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Was het voor jullie wel mogelijk om na het incident weer op het festival terrein te komen? Of werd je dat afgeraden door de politie / security ?

Heb je naast je naam nog andere NAW gegevens o.i.d. moeten doorgeven?
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Goldfinch zei:
Was het voor jullie wel mogelijk om na het incident weer op het festival terrein te komen? Of werd je dat afgeraden door de politie / security ?

Heb je naast je naam nog andere NAW gegevens o.i.d. moeten doorgeven?
Klik om te vergroten...

neen , ze hebben ons bandje afgeknipt , dus we konden het terrein niet meer binnen ( het was niet zoo erg , want het was enkel nog het laatste uur , en dan was het festival gedaan.)

Ik had mijn identiteitskaart niet bij me , dus hebben we hierom onze naam moeten doorgeven , en de naam van onze moeder.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beetje bangmakerij, is in een aantal gevallen net zo effectief als bestraffen, alleen zonder de papieren rompslomp.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#9
verwacht hier maar niet al te veel van. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."