Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik denk niet dat je je veel zorgen moet maken"
"Onlangs ben ik me gaan afvragen of trippen nog wel een goed plan voor me is. enkele weken geleden heb ik mijn ( voor mij) eerste slechte ervaring meegemaakt tijdens het trippen. Het was een zeer warme dag op een festival , en had zelfs maar een half tripje genomen. Ik besloot om een sleutel keta te doen ( op het festivalterrein) , en plots kwam er een vlaag van warmte over me heen, en vanaf dat moment werd alles simpelweg "TE" ( te luid , te stil , te donker , te licht , te roos , te blauw). gelukkig was er een vriend die me na een uurtje op mijn gemak kon stellen . Nu zit er vaak elke keer een negatief kantje in elke trip , maar vaak is het hetzelfde. Ik denk te veel na over alles ( echt de stomste dingen vb ; zouden mensen zien dat ik 2 verschillende sokken aanheb? Ik krijg moeite met zelfs mijn beste vrienden te vertrouwen. mopjes waar ik normaal hard om zou lachen worden scheldwoorden . Ik vind dit enorm jammer omdat dit niet is wie ik ben :/ dat ik nadenk over nutteloze dingen , waarvoor ik me schaam , maar eigenlijk niet echt voor hoef te schamen ... das gwn normaal , dat ben ik .... maar normaal denk ik geen uur/uren na over die dingen maar seconden :/ Ik heb wel nog nooit LSD gedaan behalve op : goa's , of andere feestjes. Ik wil het eens ergens rustig proberen , maar weet niet of dit een goed idee is. Ik heb namelijk geen zin om nog eens rare , slechte dingen te denken."