#1
Ik had er vandaag ook voor het eerst last van! Gewoon rustig aan doen, is allemaal goed gekomen! ![:)]()

Nee heb ik niet en ik heb het ook niet standaard na drugsgebruik. Het was een keer een dag na gebruiken zo heftig dat ik niet eens kon lopen. Het is niet dat ik te veel gebruik want ik ga er altijd heel verantwoordelijk mee om en drink en eet genoeg. Super vaag! Zal eventjes kijken naar dat bloedarmoedePandan zei:Als je geen drugs heb gebruikt, heb je daar dan ook last van, als je moe bent?
.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."