Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRaar in hoofd na opstaan

Raar in hoofd na opstaan

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sannedopsgootLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had er vandaag ook voor het eerst last van! Gewoon rustig aan doen, is allemaal goed gekomen! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het zijn zoals iedereen zegt , de na-effecten (inclusief afbraak) van het middel zijn het naar alle waarschijnlijkheid 100%
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt! Ben ik toch weer een beetje gerust gesteld :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat rare gevoel is een gevolg van het feit dat er te weinig bloed in je hersenen zit.

Nu ga ik even speculeren, weet niet of dit waar is...

Het kan zijn dat je tijdens het gebruik van drugs je lichaam zo uitput dat je lichaam de dag daarna heel veel bloed naar die uitgeputte delen stuurt, waardoor er minder bloed naar je hersenen gaat en dit gevoel opkomt.

Maar zoals ik al zei: weet niet of dit klopt... Vond het wel een leuke verklaring van mezelf :rolleyes:
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je geen drugs heb gebruikt, heb je daar dan ook last van, als je moe bent?

Het kan zijn dat je bloedarmoede hebt, laat eventjes bloed prikken om het te laten controleren. Als je zo vermoeid bent na drugsgebruik kan het extra hard aan het licht komen. Ik zeg niet dat het per se zo is, maar het kan wel. Het kan ook zijn omdat je te weinig drinkt tijdens het stampen, waardoor je extra verzwakt bent na het feestje.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pandan zei:
Als je geen drugs heb gebruikt, heb je daar dan ook last van, als je moe bent?
.
Klik om te vergroten...
Nee heb ik niet en ik heb het ook niet standaard na drugsgebruik. Het was een keer een dag na gebruiken zo heftig dat ik niet eens kon lopen. Het is niet dat ik te veel gebruik want ik ga er altijd heel verantwoordelijk mee om en drink en eet genoeg. Super vaag! Zal eventjes kijken naar dat bloedarmoede :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het ook wel soms. Best es laten checken bij de dokter. Zal niets ergs zijn.

ik had het bij:
-Lange nachten op harddrugs (pilletjes/mdma, pep)
-Wat teveel jointjes en weinig slaap
-Als je de wijsheidstanden nog hebt kan je ook druk, hoofdpijn/raar gevoel en zwart voor de ogen krijgen, teken dat die eruit moeten (beginfase)
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi!

Jullie kennen dat gevoel wel als je te snel op staat toch? Nu heb ik de laatste 3x dat ik drugs (vooral 4fmp) heb gebruikt en ik ben thuis en moe en ik sta op, het heel raar in mijn hoofd voelt. Ik hoor even geen geluiden meer en het voelt alsof ik in een cocon zit die langzaam wegtrekt. Ik heb dit alleen de nacht/ochtend na een feest en dat zal wel met vermoeidheid te maken. Ik vraag me af of iemand precies weet wat dit is en of er meer mensen zijn met dit probleem? Het is op het moment zelf namelijk best beangstigend. Google leverde niks op trouwens.

X
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ehm dat is niet heel raar toch? Ik heb dat ook als ik te snel op sta en veel anderen ook. Ik neem aan dat als je drugs gebruikt hebt je lichaam veel meer uitgeput is waardoor je daar sneller last van hebt. Is gewoon dat je bijna flauw valt.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nouja het is niet het normale gevoel van duizeligheid, ook als ik rustig opsta heb ik het en het is veel heftiger. Het is trouwens de dag erna weer bijna weg maar vroeg me toch af of anderen dat ook hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."