#1
Ik alleen in mn gedachtes nog, hahaha ![:(]()
Missyy23 zei:Ok, snap wat je zegt wel, en kan zeker liggen aan een kortzichtige manier van denken van mij, maar ik vind gewoon dat er vaak half panisch wordt gedaan over blowen, en dat alcohol algemeen geaccepteerder is, terwijl veel gedoe ( vechtpartijen etc. ) in het uitgaansleven alcoholgerelateerd zijn. Ik schrijf ook vaak eerste impressies, wat niet wil zeggen dat ik niet snap dat ouders tuurlijk bezorgd zijn, en niet willen dat hun kinderen doen wat ze doen, en het is dat er sprake is geweest van verslaving, dat maakt het al heftiger dan af en toe een joint, maar ja, tis ook maar gewoon mijn mening, voegt verder weinig toe![]()
leipebaviaan zei:Aan de andere kant, jezelf elke weekend klem zuipen en dan afgeven op wiet gebruikers is ook wel erg hypocriet.
Missyy23 zei:leipebaviaan zei:Aan de andere kant, jezelf elke weekend klem zuipen en dan afgeven op wiet gebruikers is ook wel erg hypocriet.
Ja, nou idd ja, als ik zou zeggen dat ik weleens een lijntje neem ben ik gelijk de grootste junk op aarde, maar als je zegt dat je elke dag na je werk wat biertjes achterover tikt is het prima, vind dat zo irritant krom :-/

leipebaviaan zei:Dat klopt, maar er is dan ook niets lekker dan zo nu en dan een dikke lijn door je neus te jagen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."