#1
Hallo,
Ik heb de laatste twee dagen wat geëxperimenteerd met GHB. Eergisteren ongeveer 1/4 buisje genomen, geen effect. Gisteren 2/3 buisje genomen maar ook geen effect. Op z'n hoogst had ik het gevoel dat ik heel iets wankel liep. Echt maar heel iets. Al kan dat ook een placebo effect geweest zijn. Nu las ik dat het iets doet met je GABA receptoren (kort gezegd) en benzo's hebben als ik me niet vergis met die zelfde receptoren wat te maken. Kan het zijn dat je vanwege een toren hoge tolerantie voor benzo's weinig voelt van GHB?
Het kan natuurlijk ook gewoon slechte GHB geweest zijn. Ik heb gelezen dat hoe stroperiger je GHB is, hoe sterker. Mijn GHB is niet zo stroperig. Zegt dat inderdaad iets?
Ik heb de laatste twee dagen wat geëxperimenteerd met GHB. Eergisteren ongeveer 1/4 buisje genomen, geen effect. Gisteren 2/3 buisje genomen maar ook geen effect. Op z'n hoogst had ik het gevoel dat ik heel iets wankel liep. Echt maar heel iets. Al kan dat ook een placebo effect geweest zijn. Nu las ik dat het iets doet met je GABA receptoren (kort gezegd) en benzo's hebben als ik me niet vergis met die zelfde receptoren wat te maken. Kan het zijn dat je vanwege een toren hoge tolerantie voor benzo's weinig voelt van GHB?
Het kan natuurlijk ook gewoon slechte GHB geweest zijn. Ik heb gelezen dat hoe stroperiger je GHB is, hoe sterker. Mijn GHB is niet zo stroperig. Zegt dat inderdaad iets?