Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPetitie: een pil maakt geen crimineel

Petitie: een pil maakt geen crimineel

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://petities.nl/petitie/een-pil-te-v ... res#tabsoi!

Vanavond heb ik Spuiten en Slikken gekeken en daar kwamen ze met een top idee. Als je wordt gepakt met een pil bij een festival, kan je kiezen voor een geldboete maar dan krijg je ook een strafblad. Hier gaat het fout want met een pil ben je dus geen crimineel. Ik vind het een topinitiatief en zeg laten we dit tekenen! Kan uiteraard anoniem als je dat wil :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed initiatief inderdaad, ik ga het ook tekenen. :wink:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goeie, ik wilde hem ook net delen :)

Uiteraard getekend :)
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Getekend :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het probleem is bij deze petitie is alleen dat als ik gepakt wordt ze de hoeveelheid drugs waarschijnlijk al niet meer als ''gebruikershoeveelheid'' classificeren. Volgens mij ben met 2 pillen en een halve gram pep al een dealer? Daarnaast als ik 4-FMP neem zijn dit ook hoge doseringen. Maar waar ligt ongeveer de grens bij harddrugs tussen gebruikershoeveelheid en voor de verkoop?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
leipebaviaan zei:
Maar waar ligt ongeveer de grens bij harddrugs tussen gebruikershoeveelheid en voor de verkoop?
Klik om te vergroten...

1 pil of een halve gram poeder
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of één capsule, of één buisje GHB ofzoiets.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fool zei:
Of één capsule, of één buisje GHB ofzoiets.
Klik om te vergroten...
Klopt dat valt allemaal onder één doseringseenheid, dus een pil, een capsule enz.

Als er geen doseringseenheid is (dus een poeder) geldt een halve gram

Als je dus veel pillen wil meenemen, kun je beter één grote maken en daar met zijn allen vanaf knabbelen :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."