#1
Misschien gewoon eens m in poedervorm halen?
Wat was de setting waar je het gebruikte? Dat maakt veel uit voor 4-FA. Als je meer de XTC werking wilt hebben moet je wat meer gaan ontspannen, ergens gaan zitten of liggen en genieten van muziek. Als je een vervanger voor X zoekt is dit de beste aanrader.Susanne zei:4-FMP (4-FA): dit heb ik één keer eerder gebruikt, maar ik vond het vooral op speed lijken dus dan is het niet echt van toegevoegde waarde. Ik sta er wel voor open om het een tweede kans te geven, maar ga ik er dan meer van voelen dan de eerste keer, vooral gezien het feit dat ik nauwelijks meer van XTC kan genieten?
Ket is op een aparte manier verslavend, het geeft niet echt een heel fijn gevoel ofzo, maar door de korte werking en doordat het geen kater geeft is het makkelijk om op bijna ieder moment te zeggen: "Ik heb zin in een uurtje vaagheid." Als je een beetje zelfdiscipline hebt zal de verslavingskans wel meevallen. Keta verstoort het evenwicht, maar als je het een beetje gewend bent en een wat lagere dosis neemt zul je niet al te snel omvallen ofzo, maar het kan de ene keer wat harder aankomen dan de andere keer en doordat je maar een relatief lage dosis nodig hebt krijg je al vrij snel een heftiger effect dan je op rekent. Het is wel uitkijken dus en het is aan te raden om het eerst een paar keer in een wat rustigere setting te nemen, zodat je het een beetje leert kennen.Ketamine: dit heb ik nog nooit gebruikt, maar wat ik ervan heb gehoord klinkt erg leuk. Ik ben alleen wel redelijk bang dat het te leuk is, en dat ik er niet meer vanaf blijf. Is dit terecht? Daarnaast ga ik vaak naar drum 'n' bass feesten, maar in hoeverre is het slim om daar aan de keta te gaan? (gezien het struikelgevaar enzo) Of valt dit mee bij een niet al te hoge dosis?
Er zijn mensen die LSD leuk vinden op feesten, maar dat verschilt per persoon. Persoonlijk heb ik liever niet teveel mensen om me heen. Net als keta is het wel aan te raden om het eerst in een thuissetting te nemen, zodat je een beetje weet wat het doet. En net als ket is ook LSD wat onvoorspelbaar.LSD: sommige vrienden zweren bij LSD, maar ik heb het nog nooit gebruikt. Vinden jullie dit leuk? Is dit slim op zulke feesten? Ik heb ook nog nooit paddo's gebruikt, zou ik daar dan mee moeten beginnen?
2-CB geeft simpelere visuals dan LSD en is daardoor ook makkelijker te sturen. Verder geeft het uit zichzelf al wat euforie, een beetje vergelijkbaar met X, maar wel een stuk subtieler. 2-CB is dus meer aan te raden dan LSD op feesten. Bij een hoge dosis wordt de trip overigens wel moeilijk te sturen.2-CB: ik weet eigenlijk nauwelijks wat dit is, behalve dat mensen dit wel eens op dnb feesten gebruiken. En vaak in combinatie met MDMA. In hoeverre is 2-CB anders dan LSD? Is het leuker? En is het veiliger op zulke feesten?
theholyganja zei:Ketamine: zelf geen ervaring mee, maar via observatie van vrienden die het al hebben gedaan kan je er echt wel heel verdoofd van worden... ( een vriendin nam dit ooit eens in op een festival en die heeft 16u zitten slapen???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."