Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbij elk gebruik brok in keel

bij elk gebruik brok in keel

9 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet als ik nu juist ben, maar dit heb ik soms ook. (Nuchter)
Net alsof er een brok in je keel zit die je laat kotsen.
Maar de dokter zegt dat dat maagzuur is.
Ik moest gewoon motilium pakken wanneer ik dat had, en dan gaat dat zo weg.
(Ik weet niet hoe motilium uitpakt met vermenging van drugs, maar ik denk niet dat het zoveel kwaad kan.)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Mwah, fool heeft wel heel beperkte ervaring met drugs.. Is niet dat hij veel verschillende dingen geprobeerd heeft ofzo
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mwah, fool heeft wel heel beperkte ervaring met drugs.. Is niet dat hij veel verschillende dingen geprobeerd heeft ofzo
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zal je verbazen hoe goed een menselijk lichaam zich kan herstellen als je het maar genoeg tijd gunt. :)

En ja, ik heb zelf ook wel enige ervaring met drugs. xD
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo,

Ik heb sinds ouderjaarsdag nadat ik xtc heb genomen en te weinig water heb gedronken, last van een 'brok' in mijn keel. Ik heb op internet gelezen dat dit een spier is die zich aanspant en voelt als een brok die je niet kan doorslikken. Ik heb die dag voor het eerst gekots in jaren... (ik geef nooit over als ik ziek ben of alcohol/drugs gebruik).

Ik heb dus sinds die tijd elke keer als ik drugs gebruik (een beetje bij speed en veel bij xtc, 2cb en ghb) last van een 'brok' in me keel. Dit heb ik niet bij alcohol of als ik wiet/hasj rook. En moet hier dus elke keer van overgeven.
Nu is mijn vraag of ik hier wat aan kan doen. Door bijvoorbeeld proberen minder slikken oid. (Het 'gewoon niet gebruiken' snap ik, maar ik zoek een andere oplossing) en hoe kan het dat ik sinds die ene keer dat ik er last van had, het nu elke keer heb. Misschien mijn slokdarm overbelast, en een poosje niet gebruiken om het weer te laten herstellen?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!

Ps. Nu ik hier toch een vraag stel; als ik speed gebruik, ga ik de ene keer hard en ben licht opgefokt (goede speed) maar als ik veel speed neem heb ik dit helemaal niet. Ik voel dan wel dat ik speed heb gebruikt, maar lang niet zo heftig als bij een nindere hoeveelheid. Wat kan hier de rede van zijn?

Groet,
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja, je hebt altijd het verschil tussen set&setting, dat elke omgeving anders is en je mindset erg belangrijk is. Daarnaast klinkt het alsof speed niet helemaal doet wat 't moet doen, opgefokt raken is niet bepaald één van de gewenste effecten. :P

Het komt ook nogal over alsof je tevaak gebruikt en daardoor vertekende effecten krijgt, hoevaak heb je sinds nieuwjaar(jaarwisseling inclusief) XTC genomen en hoe vaak speed?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een krop in de keel kan op veel wijzen hoor, een opgezette schildklier, kan van stress uit komen, problemen met de galblaas zorgen ook voor een "krop" in de keel of algemene vermoeidheid kan er ook aan bijdragen. Ik zou even geen drugs nemen en afwachten of het symptoom weg blijft zonder drugs.
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi fool mn gebruik was een poos wat minder maar na oudjaarsdag 2 keer xtc gebruikt en ongeveer 3 gram speed, en verschillende keren ghb.

Tekzor668 ik zal eens proberen geen drugs te gebruiken. Want heb het sinds gister ook met alcohol. Dus het word erger. Heb ook al heel snel veel slijm in me keel.

Bedankt voor de reacties!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klinkt in ieder geval alsof het ook door de frequentie minder leuk wordt. Er wordt aangeraden om tussen elke keer XTC minstens 3 maanden tussen te laten, speed zou ik ook niet te vaak doen. Logischerwijs worden je ervaringen minder leuk en krijg je meer bijwerkingen door met dergelijke frequenties te gebruiken, zou ook eventjes een poosje stoppen. :wink:
m
mdmafreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bedankt fool, je bent actief op dit forum haha. Heb je zelf ervaring met drugs? Bedankt voor alle reacties.
En ja, ben het er zeker mee eens. Af en toe drugs is leuk. Maar misbruik zorgt enkel voor erge dip, psychisch, kotsen, paranoia en het ergst last heb ik van m'n zeer slechte geheugen op korte termijn. Ik vergeet werkelijk alles! Ik hoop dat dit weer hersteld, maar die kans is klein gok ik...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."