#1
Ik weet niet als ik nu juist ben, maar dit heb ik soms ook. (Nuchter)
Net alsof er een brok in je keel zit die je laat kotsen.
Maar de dokter zegt dat dat maagzuur is.
Ik moest gewoon motilium pakken wanneer ik dat had, en dan gaat dat zo weg.
(Ik weet niet hoe motilium uitpakt met vermenging van drugs, maar ik denk niet dat het zoveel kwaad kan.)
Net alsof er een brok in je keel zit die je laat kotsen.
Maar de dokter zegt dat dat maagzuur is.
Ik moest gewoon motilium pakken wanneer ik dat had, en dan gaat dat zo weg.
(Ik weet niet hoe motilium uitpakt met vermenging van drugs, maar ik denk niet dat het zoveel kwaad kan.)