#1
Toen ik deze topic zag dacht ik nee dat doe ik niet, maar dit is niet helemaal waar realiseer ik me nu.
Ergens eerder deze maand, vorige maand 5-mapb gebruikt. Dat spul werkte echt lang door, van 23 tot 7 kon ik absoluut niet slapen. Daarna tot 12 af en aan. Toen moest ik toch echt naar het werk. Toch ben ik met mijn vermoeide hoofd naar mijn vriendin gereden begin van die avond (130 km waarvan de helft zo'n Duitse 3 baans B weg).
De combinatie van vermoeidheid en een te hoge dosis 5-mapb had ik onderweg vaak last van een nonchalante rijstijl. Ik merkte wel dat ik te hard of te langzaam reed, of dat ik over de witte markering ging, maar het interesseerde me in eerste instantie niet. Daarnaast had ik drie keer zo'n soort brainzap. Dat is ook geen aanrader tijdens het rijden.
Verder een keer gereden na het gebruik van truffels, dit zou ik niet snel meer doen. Het ging prima en ik had ook een tijdje gewacht om er zeker van te zijn dat het echt uitgewerkt was, toch twijfel je dan een beetje aan jezelf. Datzelfde heb ik eigenlijk ook met blowen, paar keer gereden nadat was uitgewerkt of met blowende mensen in de auto maar je voelt je dan niet op je gemak.
Als ik moet autorijden drink ik eigenlijk niet, misschien bij een bbq een paar radlers ofzo. Anders kan ik het net zo goed laten.
Wel heb ik een keer met een halve liter whiskey achter de kiezen mijn snorbrommer naar huis gebracht midden in de nacht. Dat ging best prima eigenlijk.
Ergens eerder deze maand, vorige maand 5-mapb gebruikt. Dat spul werkte echt lang door, van 23 tot 7 kon ik absoluut niet slapen. Daarna tot 12 af en aan. Toen moest ik toch echt naar het werk. Toch ben ik met mijn vermoeide hoofd naar mijn vriendin gereden begin van die avond (130 km waarvan de helft zo'n Duitse 3 baans B weg).
De combinatie van vermoeidheid en een te hoge dosis 5-mapb had ik onderweg vaak last van een nonchalante rijstijl. Ik merkte wel dat ik te hard of te langzaam reed, of dat ik over de witte markering ging, maar het interesseerde me in eerste instantie niet. Daarnaast had ik drie keer zo'n soort brainzap. Dat is ook geen aanrader tijdens het rijden.
Verder een keer gereden na het gebruik van truffels, dit zou ik niet snel meer doen. Het ging prima en ik had ook een tijdje gewacht om er zeker van te zijn dat het echt uitgewerkt was, toch twijfel je dan een beetje aan jezelf. Datzelfde heb ik eigenlijk ook met blowen, paar keer gereden nadat was uitgewerkt of met blowende mensen in de auto maar je voelt je dan niet op je gemak.
Als ik moet autorijden drink ik eigenlijk niet, misschien bij een bbq een paar radlers ofzo. Anders kan ik het net zo goed laten.
Wel heb ik een keer met een halve liter whiskey achter de kiezen mijn snorbrommer naar huis gebracht midden in de nacht. Dat ging best prima eigenlijk.
Het is een ander verhaal als je 1 biertje drinkt en 2 uur later gaat rijden bijvoorbeeld. Maar na een avondje aan de pillen kan ik weliswaar weer een beetje ontnuchterd zijn als ik op tijd stop, mijn zicht en concentratievermogen zijn ronduit slecht, dat weet ik van mezelf en is voor mij voldoende reden om het niet te doen