#1
JackHerrer zei:Lees je als eerste goed in over xtc.
Er zijn vrij simpele regels om redelijk veilig en verantwoordt xtc te gebruiken.
- Gebruik niet vaker dan een keer in de 3 maanden xtc/mdma.
- als je xtc/mdma gebruikt. Pak dan 1 a 1,5 mg xtc/mdma per kilo's die je weegt. Klein voorbeeldje: weeg je 60 kilo neem dan niet meer dan 90 mg xtc.
- laat altijd je pillen testen en vraag hoeveel mg mdma er in je pil zit.
- eet genoeg en goed.
- drink niet te weinig maar ook niet teveel water. Denk aan een ongeveer 250ml per uur.
- neem de avond/nacht ervoor voldoende slaap.
- mix xtc/mdma niet met andere drugs of alcohol ( wat ook drugs is) zonder je ingelezen te hebben. Er zijn namelijk combinaties die wel redelijk veilig zijn.
Ten tweede geen wonder dat je nergens meer zin in hebt. Xtc heeft namelijk effect of je serotine gehalte. Ga alsjeblieft niet door met deze hoeveelheden en frequentie. Doe je dit wel dan kunnen er meerdere en ernstige klachten komen.
Als laatste raad ik je aan om minimaal 3 maanden (waarschijnlijk zelfs langer) geen xtc of andere drugs te gebruiken. Je lichaam is uitgeput. Geef het wat rust.
MeejheM zei:Skillbeat zei:Hey allemaal, ik heb in het afgelopen 6 maanden rond de 25 xtc pillen op wat mijn vraag is ik merk niet echt dat me geheugen aangetast is maar wel dat ik nergens zin meer in hebt soms het is ondertussen 1 week geleden dat ik 2 pillen achterover sloeg wat helpt erbij om mij te herstellen??
Waarschijnlijk ga je achteruit op de taken die je niet regelmatig nodig hebt. ook daalt je totale IQ vast enigsinds, maar of je daar wat van merkt is de vraag. Taken die je regelmatig uitvoerd lopen geen meetbare schade op, maar blijven vooral niet aantoonbaar gelijk.
ik weet deze info uit ervaring omdat mijn gebruik, samen met een hoogbegaafd IQ destijds interessant genoeg waren voor een serie testen over 5 jaar.
Ik ben 3 tot 5 iq punten achteruitgegaan op verschillende IQ-testen afgenomen door verschillende psycho- en pedagogen. op andere vlakken is er ook enige achteruitgang gemeten, maar die zijn wat te ingewikkeld om hier uit te leggen.
kortom, het is niet gezond, en stoppen of minderen is aan te bevelen.
Skillbeat zei:JackHerrer zei:Lees je als eerste goed in over xtc.
Er zijn vrij simpele regels om redelijk veilig en verantwoordt xtc te gebruiken.
- Gebruik niet vaker dan een keer in de 3 maanden xtc/mdma.
- als je xtc/mdma gebruikt. Pak dan 1 a 1,5 mg xtc/mdma per kilo's die je weegt. Klein voorbeeldje: weeg je 60 kilo neem dan niet meer dan 90 mg xtc.
- laat altijd je pillen testen en vraag hoeveel mg mdma er in je pil zit.
- eet genoeg en goed.
- drink niet te weinig maar ook niet teveel water. Denk aan een ongeveer 250ml per uur.
- neem de avond/nacht ervoor voldoende slaap.
- mix xtc/mdma niet met andere drugs of alcohol ( wat ook drugs is) zonder je ingelezen te hebben. Er zijn namelijk combinaties die wel redelijk veilig zijn.
Ten tweede geen wonder dat je nergens meer zin in hebt. Xtc heeft namelijk effect of je serotine
gehalte. Ga alsjeblieft niet door met deze hoeveelheden en frequentie. Doe je dit wel dan kunnen er meerdere en ernstige klachten komen.
Als laatste raad ik je aan om minimaal 3 maanden (waarschijnlijk zelfs langer) geen xtc of andere drugs te gebruiken. Je lichaam is uitgeput. Geef het wat rust.
Oke dan ben ik er echt klaar mee ik laat me lichaam wel even 1 jaartje rusten en me focussen op me werk en ik merk nu toch wel dat me zin in dingen terug begint te komen maar langzaam maar ik ben wel enigzins blij dat het niet mijn geheugen heeft aangetast ik ga nog wel soms een blowtje doen dat is alles![]()
JackHerrer zei:Skillbeat zei:JackHerrer zei:Fijn om te horen. Meestal worden de adviezen genegeerd. Hou je aan de "spelregels", zo blijven drugs leuk.
Succes ermee!

Marla Singer zei:
extreme zei:Marla Singer zei:
Ik heb dat topic gelezen en had nog een vraag voor jou.
Ik wou er daar niets over schrijven omdat het topic zo ernstig was.
Maar mijn vraag is,
Ik heb vroeger ook van die flitsen gehad door overmatig gebruik van xtc en speed.
Dat is nu weg omdat ik niet veel meer gebruik. Maar het probleem is als ik truffels of paddo's gebruik heb ik er nog last van. Heeft dat iets te maken met het verleden?
Kan dat kwaad?
Alvast bedankt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."