Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwemmen

Zwemmen

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ik ging vandaag met 2 vrienden na het zwembad had en halve gram wiet bij me halve gram hasj de joints had ik in het kleedhokje al gedraaid en in me tas gedaan me tas nam ik gwn mee en nee joints zijn niet kapot gegaan dus ik had halve gram hasj in een joint gedaan en tabak natuurlijk en andere joint halve gram wiet en tabak natuurlijk dus we gingen 1st die dikke joint hasj roken en later die dikke joint wiet als je in de glijbaan gaat ga je opeens super hard en in het water is ook lekker alleen enige nadeel als je diepe in gaat dat je geen kracht meer hebt om Veel te zwemmen en om rechtop te blijven en over het bad te klimmen om eruit te komen dus je moet de trap nemen maar het is zeker leuk om stoned te zwemmen en de glijbaan af te gaan en het was rond 25 30 graden dus kon je lekker buiten zitten en zwemmen en kon je buiten lekker je joint roken heb met 2 vrienden 2 dikke joints gerookt 1 hasj 1 wiet stoned gaan zwemmen is zeker aanteraden! Is super leuk / grappig
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
simonsnel zei:
Maar heb je wel een zwemdiploma?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mehmet189 zei:
Haha ik ging vandaag met 2 vrienden na het zwembad had en halve gram wiet bij me halve gram hasj de joints had ik in het kleedhokje al gedraaid en in me tas gedaan me tas nam ik gwn mee en nee joints zijn niet kapot gegaan dus ik had halve gram hasj in een joint gedaan en tabak natuurlijk en andere joint halve gram wiet en tabak natuurlijk dus we gingen 1st die dikke joint hasj roken en later die dikke joint wiet als je in de glijbaan gaat ga je opeens super hard en in het water is ook lekker alleen enige nadeel als je diepe in gaat dat je geen kracht meer hebt om Veel te zwemmen en om rechtop te blijven en over het bad te klimmen om eruit te komen dus je moet de trap nemen maar het is zeker leuk om stoned te zwemmen en de glijbaan af te gaan en het was rond 25 30 graden dus kon je lekker buiten zitten en zwemmen en kon je buiten lekker je joint roken heb met 2 vrienden 2 dikke joints gerookt 1 hasj 1 wiet stoned gaan zwemmen is zeker aanteraden! Is super leuk / grappig
Klik om te vergroten...

Maar heb je wel een zwemdiploma?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Deze wint de prijs van tripreport 2016. Nu al, tis juli.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
simonsnel zei:
Maar heb je wel een zwemdiploma?
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Dit zou wel eens de winnaar kunnen worden van de DF meest droge reactie van 2016.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn stem heb je. A, B en Reddend zwemmen zouden niet overbodig zijn.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Deze wint de prijs van tripreport 2016. Nu al, tis juli.
Klik om te vergroten...
En hij staat niet eens bij tripreports.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."