Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTWIJFEL

TWIJFEL

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met de username Pillensnuiver vraag ik me af of je uberhaubt wel iets moet willen gebruiken :tearsofjoy:
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een hele goede avond, ik ga 12 november naar we are electric in eindhoven. een techno feestje. Micshien is het een hele nutteloze vraag, maar ik zit echt te twijfelen wat ik wil gaan pakken, ik zit te twijfelen tussen 4f en mdma, ik heb beide veel gebruikt, en vind beide erg fijn, 4f vanwege de energy rush en toch nog een lekkere roes, en mdma met het magische love gevoel en het spacen. Maar ik zou nu toch echt niet weten wat ik wil pakken haha. Dus mijn vraag aan jullie was wat zouden jullie pakken als je naar we are electric gaan van die twee.
P
PanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zegt zelf dat je het allebei al eens eerder hebt gebruikt, dan weet je welke aspecten je van een drug leuk en minder leuk vind. Een paar uur van te voren bepalen waar je het meest zin in hebt en dat doen.

Of gewoon kop of munt natuurlijk :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap oprecht de relevantie niet van wat anderen zouden gebruiken als ze naar dat feest gaan, het gaat er toch om wat jij wilt gebruiken?

Zie dit niet als kritiek, maar meer als interesse waar je motivatie vandaan komt om dit hier te vragen en niet zelf gewoon te besluiten waar je zin in hebt die dag.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik persoonlijk zou moeten kiezen neem ik 4fa op dat feest en hou ik de magie van MDMA voor het eindejaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."