#1
Niet meer gebruiken. Wees blij, je bent genezen!
Stonersosa zei:Zorg dat je in een vertrouwde omgeving bent met mensen die je vertrouwd, als je gaat blowen hoef je niet echt bang te zijn om "bad" te gaan omdat je weet hoe het is om stoned te zijn dus als je denkt dit word me te heftig leg je jointje neer en ontspan jezelf lekker. Ik vraag me alleen af waarom je weer wilt gebruiken?
delilahh zei:Na bijna een jaar de drugs niet hebben aangeraakt, zou ik het wel weer een keertje willen proberen. Probleem is alleen, ik ben té zenuwachtig voor een pilletje, denk dat het niet goed gaat gaan. Zelfs voor blowen ben ik een beetje zenuwachtig terwijl dit nooit verkeerd is gegaan. Ik heb het zo lang niet meer gedaan dat ik lichtelijk bang ben voor wat gaat komen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat ik hier mee moet doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."