Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Maar nu, na bijna een jaar de drugs niet hebben aangeraakt, zou ik het wel weer een keertje willen proberen. Probleem is alleen, ik ben té zenuwachtig voor een pilletje, denk dat het niet goed gaat gaan. Zelfs voor blowen ben ik een beetje zenuwachtig terwijl dit nooit verkeerd is gegaan. Ik heb het zo lang niet meer gedaan dat ik lichtelijk bang ben voor wat gaat komen. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat ik hier mee moet doen?"
"Stonersosa zei: Zorg dat je in een vertrouwde omgeving bent met mensen die je vertrouwd, als je gaat blowen hoef je niet echt bang te zijn om "bad" te gaan omdat je weet hoe het is om stoned te zijn dus als je denkt dit word me te heftig leg je jointje neer en ontspan jezelf lekker. Ik vraag me alleen af waarom je weer wilt gebruiken? Klik om te vergroten... Omdat ik het leuk vind, ik mis het een beetje om op die manier plezier te hebben. Natuurlijk is chillen en feestjes ook leuk zonder, maar na een jaar dacht ik dat het geen kwaad kon om het weer eens te beleven."
"delilahh zei: Na bijna een jaar de drugs niet hebben aangeraakt, zou ik het wel weer een keertje willen proberen. Probleem is alleen, ik ben té zenuwachtig voor een pilletje, denk dat het niet goed gaat gaan. Zelfs voor blowen ben ik een beetje zenuwachtig terwijl dit nooit verkeerd is gegaan. Ik heb het zo lang niet meer gedaan dat ik lichtelijk bang ben voor wat gaat komen. Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand wat ik hier mee moet doen? Klik om te vergroten..."