#1
Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemenoortjes zei:Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
Psychedelibee zei:Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemenoortjes zei:Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse![]()
Leg eens uit dan.oortjes zei:Psychedelibee zei:Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemenoortjes zei:Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse![]()
Nvm je snapt niet wat ik bedoel.
Klinkt totaal niet precies in ieder geval, dan kun je nog beter op het oog twee hoopjes maken denk ik.oortjes zei:Als je de capsule openbreekt dan heb je ongeveer 2 halfjes. dan neem je gewoon 1 vd 2 capsules en die ander zet je rechtop ergens tegenaan ofzo.
Helenas zei:Je kan beter 2cb pillen kopen dan! Hoef je ook niet te wegenwel even testen voor de dosering
Psychedelibee zei:Puur nu voor het splitsen van de capsule zou je eventueel de capsule in bijvoorbeeld 10ml vodka kunnen oplossen en dan de helft met een spuitje afmeten.
Ik noem hier vodka aangezien je tweede dosis langer goed blijft dan in water.
Dit is vrij simpel en veilig aangezien je niet met verhoudingen hoeft te gaan rekenen wat je wel moet doen als je grotere hoeveelheden gaat oplossen.
oortjes zei:Als je de capsule openbreekt dan heb je ongeveer 2 halfjes. dan neem je gewoon 1 vd 2 capsules en die ander zet je rechtop ergens tegenaan ofzo.
Uiteraard blijft de alcohol er dan in, dat is ook de bedoeling voor de houdbaarheid. Je kan eventueel ook minder ml gebruiken alleen dan wordt het wel steeds preciezer en vergroot je kans op fouten.Dunnetjess33 zei:Psychedelibee zei:Puur nu voor het splitsen van de capsule zou je eventueel de capsule in bijvoorbeeld 10ml vodka kunnen oplossen en dan de helft met een spuitje afmeten.
Ik noem hier vodka aangezien je tweede dosis langer goed blijft dan in water.
Dit is vrij simpel en veilig aangezien je niet met verhoudingen hoeft te gaan rekenen wat je wel moet doen als je grotere hoeveelheden gaat oplossen.
Dat klinkt idd wel handig en vrij veilig ja. En dat moet mij nog wel lukken,. Bedankt!
Maar blijft de alcohol er dan niet in? En lost het heel makkelijk er in op? Ik dacht dat alcohol met 2cb niet slim is. Maar nou zal dat met 10 ml niet zo vaart lopen. En hoe kan ik dan die 2e helft bewaren? In het spuitje in de koelkast?
Psychedelibee zei:Wat je bewaard zou ik bijvoorkeur in een glazen flesje verpakken met iets van een sticker erop dat er 2C-B in zit en wat voor dosering, misschien handig om ook de datum daarbij te zetten. Dat kun je dan gewoon in de koelkast bewaren.
Exceptional Insight zei:Deze herinnering mag niet verloren gaan.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... RED+%21%21
Past prima bij de vraag ook. Sort of.


Wel toepasselijk inderdaadExceptional Insight zei:Deze herinnering mag niet verloren gaan.
viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=CODE+RED+%21%21
Past prima bij de vraag ook. Sort of.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."