#1
Bedankt!
Psychedelibee zei:Wat je bewaard zou ik bijvoorkeur in een glazen flesje verpakken met iets van een sticker erop dat er 2C-B in zit en wat voor dosering, misschien handig om ook de datum daarbij te zetten. Dat kun je dan gewoon in de koelkast bewaren.
Exceptional Insight zei:Deze herinnering mag niet verloren gaan.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21 ... RED+%21%21
Past prima bij de vraag ook. Sort of.


Wel toepasselijk inderdaadExceptional Insight zei:Deze herinnering mag niet verloren gaan.
viewtopic.php?f=21&t=8387&hilit=CODE+RED+%21%21
Past prima bij de vraag ook. Sort of.
Ik sluit me hier wel bij aan. Je hebt er een nodig op de milligram nauwkeurig. 1000mg is een gram, dus heb je er een nodig van 1/1000 = 0,001g.HoMaar! zei:Blijf je mannetje aub extra betalen voor het maken van capsules.
Of koop juist 2cb pillen.
Want je hebt juist een 0,001g weegschaal nodig. En deze blijven een crime om milligrammen 2cb etc. af te wegen.
Niet goed zijn in rekenen helpt hier zeker niet bij en kan potentieel gevaarlijk zijn.
Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemenoortjes zei:Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."