Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen domme vraag (?) over een grammenweegschaal

Een domme vraag (?) over een grammenweegschaal

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het jammere is alleen dat je altijd een minimum van iets moet kopen bij hem. Ik word al gematst af en toe daarmee maar bv 1 capsule splitsen voor mij is onmogelijk omdat hij ver weg woont en hij der niet op zit te wachten dat ik voor 1 capsule splitsen oid langs kom. Ik wil namelijk 1 capsule 2cb toch opsplitsen in 2 capsules. Ik heb bedacht dat ik toch voor een lagere dosis wil gaan de 1e keer. Maar omdat 2cb zo nauw komt lijkt mij op t oog splitsen niet echt handig. Natuurlijk heb ik dan wel een lagere dosis maar ik wil ook weten hoeveel mg ik neem. Zodat ik andere keren daar op aan kan passen eventueel. Maar als het idd zo lastig is zelf te wegen (en zeker voor mij als anti rekenwonder) dan moet ik wat anders bedenken.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je kan beter 2cb pillen kopen dan! Hoef je ook niet te wegen :) wel even testen voor de dosering
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Puur nu voor het splitsen van de capsule zou je eventueel de capsule in bijvoorbeeld 10ml vodka kunnen oplossen en dan de helft met een spuitje afmeten.

Ik noem hier vodka aangezien je tweede dosis langer goed blijft dan in water.

Dit is vrij simpel en veilig aangezien je niet met verhoudingen hoeft te gaan rekenen wat je wel moet doen als je grotere hoeveelheden gaat oplossen.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
oortjes zei:
Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
Klik om te vergroten...
Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemen :confused:
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
Klik om te vergroten...
Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemen :confused:
Klik om te vergroten...

Nvm je snapt niet wat ik bedoel.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
oortjes zei:
Psychedelibee zei:
oortjes zei:
Je kan ook de capsule openbreken en het proberen zo snel mogelijk weg te slikken. Met water ofcourse
Klik om te vergroten...
Maar dan neem je toch gewoon de hele inhoud van de capsule in en kun je dus net zo goed de capsule innemen :confused:
Klik om te vergroten...

Nvm je snapt niet wat ik bedoel.
Klik om te vergroten...
Leg eens uit dan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."