#1
Voor sommigen misschien. Voor anderen ben ik vast een betweterige zweefteef. 


Mindless zei:Het verkeer is 1 van m'n grootste uitdagingen om m'n zen te behouden. :P Gelukkig is de frustratie daar altijd wel oppervlakkig en zo weer weg.
Psychedelibee zei:Iedereen vloekt vooral veel achter het stuur omdat dit lekker anoniem en zonder consequenties is over het algemeen. Dezelfde reden waarom mensen zich makkelijker op het internet anders gedragen. Eigenlijk zijn we dus allemaal maar scheiterds die zich vooral durven te laten gelden als er geen consequentie aan vast zitten.
Dit is overigens totaal geen verwijt naar anderen, want ik zit zelf ook regelmatig te vloeken in het verkeer en vind ook dat ik een veel betere chauffeur ben dan de gemiddelde weggebruiker. Maar ik weet ook zeker dat anderen ook regelmatig op mij zitten te vloeken in het verkeer.

SkittlesandmeSkittlesAndMe zei:Oooooh was jij dat Dunnetjes!![]()
![]()
???Hij was de smarties helemaal zat en m&ms bekt niet zo lekker.Benzoboss zei:SkittlesandmeSkittlesAndMe zei:Oooooh was jij dat Dunnetjes!![]()
![]()
???
Wat is er met smartieandme gebeurd.
voor mij ben je iemand die op haar manier antwoorden zoekt, npMindless zei:Voor sommigen misschien. Voor anderen ben ik vast een betweterige zweefteef.![]()

Hij*?Mindless zei:'Haar'?
:P
Als je jezelf gevoelig op stelt zul je wel een vrouw zijn...Mindless zei:'Haar'?
:P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."