Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAantoonbaarheid of je onder invloed achter stuur zit

Aantoonbaarheid of je onder invloed achter stuur zit

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor sommigen misschien. Voor anderen ben ik vast een betweterige zweefteef. :rolleyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Het verkeer is 1 van m'n grootste uitdagingen om m'n zen te behouden. :P Gelukkig is de frustratie daar altijd wel oppervlakkig en zo weer weg.
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar.. Ik vloek heel zelden en als ik vloek is het achter het stuur. :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahah. Ik vloek heel veel, maar voornamelijk achter het stuur :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iedereen vloekt vooral veel achter het stuur omdat dit lekker anoniem en zonder consequenties is over het algemeen. Dezelfde reden waarom mensen zich makkelijker op het internet anders gedragen. Eigenlijk zijn we dus allemaal maar scheiterds die zich vooral durven te laten gelden als er geen consequentie aan vast zitten.

Dit is overigens totaal geen verwijt naar anderen, want ik zit zelf ook regelmatig te vloeken in het verkeer en vind ook dat ik een veel betere chauffeur ben dan de gemiddelde weggebruiker. Maar ik weet ook zeker dat anderen ook regelmatig op mij zitten te vloeken in het verkeer.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Iedereen vloekt vooral veel achter het stuur omdat dit lekker anoniem en zonder consequenties is over het algemeen. Dezelfde reden waarom mensen zich makkelijker op het internet anders gedragen. Eigenlijk zijn we dus allemaal maar scheiterds die zich vooral durven te laten gelden als er geen consequentie aan vast zitten.

Dit is overigens totaal geen verwijt naar anderen, want ik zit zelf ook regelmatig te vloeken in het verkeer en vind ook dat ik een veel betere chauffeur ben dan de gemiddelde weggebruiker. Maar ik weet ook zeker dat anderen ook regelmatig op mij zitten te vloeken in het verkeer.
Klik om te vergroten...

Of je hebt je raam wagenwijd open op t moment dat je keihard iemand de tyfus in wenst... Is mij wel eens gebeurd.. :flushed: :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oooooh was jij dat Dunnetjes! :angry: :rolleyes:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
SkittlesAndMe zei:
Oooooh was jij dat Dunnetjes! :angry: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Skittlesandme :xtc: ???
Wat is er met smartieandme gebeurd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzoboss zei:
SkittlesAndMe zei:
Oooooh was jij dat Dunnetjes! :angry: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Skittlesandme :xtc: ???
Wat is er met smartieandme gebeurd.
Klik om te vergroten...
Hij was de smarties helemaal zat en m&ms bekt niet zo lekker.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Voor sommigen misschien. Voor anderen ben ik vast een betweterige zweefteef. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
voor mij ben je iemand die op haar manier antwoorden zoekt, np :stoned: :wave:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
'Haar'?

:P
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
'Haar'?

:P
Klik om te vergroten...
Hij*?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
'Haar'?

:P
Klik om te vergroten...
Als je jezelf gevoelig op stelt zul je wel een vrouw zijn... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."